Katil Jennie'dir.Lisa ve Rose'un yakın olması hoşuna gitmemiştir. Ve ifadelere göre filmden en çok etkilenen kişi Jennie'dir. Filmden etkilenerek Rose'u öldürür.
Üç gün önce Rose ve Lisa'nın aldıklarını kıskanır ve cinayeti Rose'un pardesusunu giyerek işler.Ifadesinde Başkan Yang'ın onu gece yarısı çağırdığını söylemiştir. Yg'de bir sürü kpop grubu olduğundan ve şarkı yapılacaksa sadece Jennie'nin yapmayacağını hepimiz biliyoruz.
Ayrıca Blackpink üyelerinin araba kullanması yasak.Çok acil bir durum olsaydı, şirketten araba gonderilirdi.
Jennie bu anlattıklarının yalan olduğunun anlaşılacağını biliyordu.Bu yüzden Başkan Yang'ı da aynı şekilde öldürdü. Ve o gün Han Nehrine gittiğini söyledi.
Bu arada pardesuye kan bulasmisti ve Jennie onu dolaba koyarak kenarı kan olmuştu.Son olarak Lisa odasından hiç çıkmamıştı ve Jisoo onu eğlendirmek için, eski eşyalarını koyduğu posetle beraber getirmişti ama Jennie Lisa uyudugunda cinayeti onun üzerine atmak için odasına girip pardesuyu dolabina yerleştirdi.
Sonunda vicdan azabı duydu ve cinayetin çok canice olduğunu düşündü. Kendi kanı yere değmesin diye kendini halatla bogazladi. Kendini asmak yerine bunu tercih etti çünkü kendini assaydi, intihar ettiğinin daha belli olacağını düşündü.
VEEE zeki dedektif Hyuna,cinayeti bu şekilde çözdü. ..
Bugün başka bölüm gelmeyecek, iyi değilim bu yüzden atamayacagim.
Sizleri seviyorum,OPULDUNUZZZ😗😙😘😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IDOLLERLE ~SUCLU KİM?~(K-POP)|WATTPAD'de ILK|
FanfictionIdollerle dedektifcilik oynamaya var mısın? O zaman hadi gel ve aklına gelebilecek tüm kpop gruplarının cinayet vakalarını çözmeye basla!