RED VELVET

73 4 2
                                    

   Yeri evden çıkar ve bir hafta boyunca kimse ondan haber alamaz.Üyeler meraklanmaya başlarlar ve Dedektif Hyuna'ya haber verirler. Sonunda Hyuna,Yeri'yi ormanda ölü bulur.
   Üyelerin hepsi başka yerdedir ve Hyuna'nın dikkatini en çok Joy,Seulgi ve Wendy çekmektedir. Irene'nin davranışları ise diğerlerine kıyasla daha normaldir.

   Hyuna,arama çalışmaları boyunca üyelerin hepsini ayrı yere gönderir ve birbirleri ile iletişimini keser. Yeri'yi bulduğunda da hepsine ayrı ayrı haber verir.

   Asıl cevap Hyuna ve üyeler arasında saklanmaktadır.
===================
Hyuna: Yeri'yi Han Ormanı'nda (böyle bir yer varmı emin değilim..)
Ölü olarak bulduk, hemen olay yerine gelmeniz gerekiyor.

Irene: Nasıl olur, benim kardeşim nasıl ölebilir?
    *ağlamaya başlar *
===================
Hyuna: Yeri'yi ölü olarak bulduk, hemen buraya  gelmelisiniz.

Wendy: Sacmalamayin, Yeri ölmüş olamaz, ben... sanırım gözlerimle görmeden inanmayacagim...
   *ağlamaya başlar *
===================
Hyuna: Yeri, Han Nehri yakınlarındaki ormanda ölü olarak bulundu, hemen olay yerine gelebilir misiniz?

Joy: *karşı telefondan tiz bir çığlık duyulur.* Hayır, o benim en iyi arkadaşım, o beni bırakıp gitmezz~~~
===================
Hyuna: Yeri Han Ormanı'nda ölü olarak bulundu, lütfen buraya gel~~~

Seulgi: *Sadece Hyuna'nın sözünü keserek ağlamaya başlar *

  Konuşmalar tamamlandıktan sonra teker teker tüm üyeler olay yerine gelirler ve Zeki Dedektif Hyuna, anında suçluyu tutuklayarak karakola götürür.

  Yukarıda belirttiğimiz gibi, cevap ,üyelerle Hyuna'nın diyalogları arasında saklıdır. Katil tek bir kişidir, sizce bu kişi kimdir ?

    ASKLARIM, hadi okuma bittigiyse biraz düşünün ve katili yorumlara yazın, sonra da vote yapmayı unutmayın HOSCAKALIN ❄❄❄

IDOLLERLE ~SUCLU KİM?~(K-POP)|WATTPAD'de ILK|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin