Evet bir çoğunun etrafta insan dışı varlıklara benzeyerek gezmesinin asıl nedenidir kendisi. Benim de yakınlarımdan botoks yaptıran var tamam. Ama kimiside ortalıkta üstünden araba geçmiş barbie gibi dolaştğında karşı çıkıyorum tabi.
Evet herkesin derdi vardır. Bir çoğumuz koca kıçımızdan yakınırken kimisi bizimkinin 10 katı kıçı olması için milyonlar öder.
'Abla gel benimkinin yarısını al? Olmaz mı? Ama çok makbule geçer he haberin olsun. Hiç mi? Tamam.'
Ve gerçekçi de gözükmüyo sanki eski popo kendi içerisinde mitoz bölünme geçirip yeni bi popo daha üretmiş sonra onu eski popoya bantlamışlar gibi duruyo.
Özellikle doğuştan silikon popolu olan cağanım Kim Kardashian gitmiş bi de silikon yaptırmış. Sanki ameliyatta silikon değilde direk yastığı sokup dikmişler gibi.
Şahsen ben kendi popomu bile çekemezken bi de öyle popom olsa intihar ederdim.
Bi de göğüs meselesi var. Evet -ben dahil- bir çok ergenimizin çektiği dert. Hele kimisi havuza üstsüz girse kimse bi şey çakmaz derecesinde push-up larlabile kurtarılamayan erkek göğsüne sahip. Heh işte bu bir çoğumuzun sonunun makas altı olduğu gerçeğini kanıtlıyor.
Asıl sorun yine Kardashianın kıçıyla olduğu gibi göğsü büyük olup silikon yaptıran insancıklar. 2 dekolte vericem diye kendilerini yırtıyolar zaten.
Ne tür bir beyin kıtlığı çekiyorlarsa artık 80C göğsüne bide silikon yaptırıp neyle geziceğini şaşıran var. Tahminimce onlar göğüslerini kaseyle kapatıyolardır.
Nicki Minaj iki 90lığına silikonu yaptırırken ne düşünmüş acep? Kadın bir de ince zaten dar bi şey giyince Çöp şişe takılmış 2 köfte gibi geziyo.
Kliplerinde görmüşsünüzdür. Üçgen mayo giyiyo. Zaten göt desen heryerden fışkırmış, üst desen gariban mayo nereyi kapatıcağını şaşırmış.
**Yanlış analşılmasın. Ben şu an sadece abartı silikonlarını eleştiriyorum. Şarkılarını severim kendisini de. Zaten opera bölümünden mezun kadına laf söylemek karga sesli bana mı kaldı?**
Bunlar çok problem oluşturmayan çünkü ünlülerin zaten artık o milyonlarını neresine sokucağını bilmediğinden dolayı yaptırdığı işler. Ama ya o ünlülere özenip de aylarca çalışıp sonra da hiç düşünmeden parayı cerrahın tekine basan bi halta da benzemiycek olan yurdumuz insanlarına ne demeli?
Yazık onlara be abicim. He kimisi de ev hanımı olup zaten oturmaktan büymüş kıçını bide silikonlatmak için koca parası yiyo.
** Kastım tüm ev kadınları değil tabikide**
Zaten silikon da gelebilecek en kötü 3 ülkeden birini seçmiş.
1-Arabistan
2-Hindistan
3-Türkiye
Evet güzelim memleketimin 5 para etmez apaçileri yüzünden yazın sıcağında heryerimi kaypayıp gezer oldum. Benim olmayan göğsüme bile bakan apaçilerimiz Allah bilir o silikonlu ablalara napar.
Resmen gözleriyle bekaretimizi alıyolar he. Bide ben Ümraniye'de oturuyorum. Vay halime. İstanbulluysanız CanPark'ı bilirsiniz. Benim okul hemen yanında. Cuma günü de CanPark'ta Serdar Ortaç konseri vardı. Eve yürüyerek gelirken ne apaçiler gördüm direk tipinden Arsız Bela severlikleri akıyo resmen.
Hele şu Serdar Ortaç konusunu ayrı bi ele almak lazım. Maşallah atom fiziği gibi şarkı sözleri var adamın İsviçreli bilim adamları açıklayamıyo ya.
Neyse konumuza dönelim.
Benim sıradan popom bazı kotlara zor sığarken -ki kızlar bilirsiniz o olması gerekenden küçük kotlara nasıl girildiğini. Zaten benim 34 beden pantolona girmiş olduğumu düşününce çok da garip gelmiyo bu konular- o silikonlar nasıl bi yere sığıyo bilmiyorum. Zaten sen dar pantolon giyince tüm abazanlar toplanıyo gariban silikonlular da hem milyonlarını harcadıkları yetmiyomuş gibi bide lafları çekiyolar.
Keşke düzgün laf etseler napalım lan biz ne giyelim illa ninja gibi kapanalım mı?
Zaten göğüs çatalı modasından hiç bahsetmiyorum. O silikonlu füzelerle bide göğüs dekoltesi verince tabi kürtaja ihtiyaç duyarsın.
Oralarını buralarını yaptırma modası keşke sadece silikonla kalsa. Yok yağ aldırma yok botoks. Tek desteklediğim lazer. Kızlar olarak bi yaştan sonra sürekli 'kuaför' çekilmiyo. Canını yediğimin lazeri.
Yağ aldırmanın 'yağı aldırmak' la bi alakası yok bence. Belki o yağlar gidiyo ama derinin hali fecalet-evet doğru yazdım. Fecalet FElaket ve fecinin karışımı :D Çok yaratıcıyım dimi- O önceden yağın olduğu deri sonrasında sarkıyo ve kabuk değiştirmiş yengeç oluyonuz mübarek.
Heryerim babaanne gibi olmasındansa balina gibi gezerim. Şikayetçi değilim ki bu halimden-çok şikayetçiyim atacam kendimi bi yerden- hıh.
Yine de düşününce en zararsızı heralde. 1-2 spor yapsan belki o sarkıntılardan biraz olsun kurtulur ve daha genç bi babaanne görüntüsüne ulaşırsınız.
Peki botoks ne iş? Açıklayın allasen.-Allah'ını severseni de kim allasen diye yazdıysa artık- Babaannemden bile büyük olan Ajda Pekkan, babaannemin torunu gibi duruyo. Hatta ben o kadın dünyaya meteor düşüp tüm dinazorlar öldüğünde naıl hayatta kalmış bilmiyorum. Ama şimdi kadın ölmeyi unutmuş yinede benden güzel sesi. Helal Ajda ablamıza.
Bazısı var botoksla Barbie oluyo kimisi var çirkinliğinden hiç ödün vermiyo. Mesela benim kaşım gözüm düzgün. Yani botoksla yada ameliyatla düzelticek bişey yok. Benim yüzümdeki organların birleşiş şekli hatalı bence.Yani herkesi umutlandırmamalılar.
Yine en kötü kısmı ünlülere benzemeye çalışan gariban bizler. Kim istemez zaten bi Angelina Jolie bi Barbara Palvin olmak. Dimi.
O doğuştan estetikli olan güzelim yüzlerine biz tabi sahip olamayız. Ki ben yerinde olmak isteyeceğim İNSANların içine VS meleklerini ve Christina Aguilera yı koymuyorum. Onlar bana göre gökten nur olarak inmişler. Çünkü bende bi anadan doğduğuma göre onların da DOĞMUŞ olma imkanları neredeyse sıfır. -Yada ben sıçılmış olabilirim ama o ihtimali şimdilik göz önünde bulundurmuyorum.-
İşte neyse bizim insanımız da Jolie ye benzemek için malum doktorumuza gidip Angelina ya değilde onun maymun haline benzer. Yine de o güzelim milyonları boşa harcamamış gibi göstermek için dodo kuşu görmüş tepkisi verenlere 'ay ben çok memnunum şekerim hıh' der ve kıçımın kenarı bakışı atar . Bu nedenle bu tarz şeylerin gelebileceği en son ülkelerdendi Türkiye.
Birde botoksun derdi hiç çekilmez. Sen git oranı buranı yaptır sanki para sçıyomuşun gibi sonra 3 ay geçsin nerde botoks olsun. Hiç mi acımaz insan. O botoks yapan insanlar da ne dertlidir yılda bilmemkaç kere çek aynı kişileri.
Peki o iğneler delik açmıyomu yüzde olum? Yada o iğnenin girdiği delikten dolgu geri çıkmıyo mu? Ya da ne biliyim 3 ay sonra noluyo vücutlamı bütünleşiyo o dolgu?
Kafamda deli sorular. ♪♫Ne yapsam bilemiyorum♪♫ Hooop bak geldi mi yine konu Serdar abimize. Ama bu mevzu uzar ya!
Bu çakma Barbie konusu da bayağ uzunmuş. He bide 2 iğneye 700-800 lira vericeğinizi bilseydim gider iki şırınga alır sıkardım millete ya. O plastik cerrahları da harbi gariban he sadece iki iğne için cerahhi okuyolar.
Yaşasın okul terk!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Kolay da Zor Olan Biziz(askida)
ChickLitOkurken 'harbi öyle lan' dedirtebilecek, sadece eğlenme amaçlı yazılan, hiç bi halt öğretme amacı gütmeyen, açık sözlü ve fazla konuşan, kelebek gibi uçar arı gibi sokarım lafının açıklaması olan, küçük bir dinazorun yazdığı küçük bi kitap diyelim.