POV ANNA
Buna, eu ma numesc Anna, am 16 ani, locuiesc împreună cu părinții si fratele meu Marco care are 18 ani....mai am un catel si o prietena ( pe care o cheama Izza ) foarte, extra, mega, super buna care imi da cele mai bune sfaturi oricand, am foarte putini prieteni. Ok, gata cu prezentarile, acum sa vorbim despre cum imi voi petrece ziua de azi.
Ma trezesc dimineata din cauza soarelui si a mamei care striga la mine ca o disperata, vede ca tot nu ma trezesc, vine la mine cu o galeata plina cu apa rece si o toarna pe mine, sar ca arsa din pat si ma uit la ceas......aooolooo....este 7:30 si eu la 8:00 trebuie sa fiu la școală 🙊😫.
Imi fac rapid rutina de dimineața si ma imbrac cu o pereche se blugi albi si un tricou lung si larg negru, la partea cu machiajul nu o sa exagerez deoarece nu mai am timp asa ca ma dau doar cu liciu de buze mentolat si transparent, rimel si tuș.....imi iau adidasii de la fila si ies pe usa.......dor nu pe geam😂😂😂....glume din anii 90 😑😂.
Cum spuneam....ies din casa si merg spre scoala acolo o vad pe Izza care se cearta cu panarama liceului.....Daiana.
Merg spre Daiana si o iau de cap si ii dau o palma...atunci vine........NOAH Cel mai frumos baiat din liceu dar si cel mai bad boy.......băiatul dupa care toate fetele sunt in limba.....bine...toate cu exceptia Izzei...ea este topita dupa cel mi bun prieten a lui Noah......JASON . Ambii sunt frumosi si perfecti ca doi ingeri dar pentru mine Noah parca are ceva special. Sa revenim....de noi trei (eu, Izza si Daiana) se apropie Noah, toate trei ramanem blocate cand s-a oprit in fata noastra....da si Izza pt ca este cel mai rau baiat si blablabla.....eu cu Daiana ne holbam la el ca la masini straine si dupa ii dau acesteia o privire usturatoate.
Noah -Hei fetelor, de ce va certați?si se uita arogant la noi.
Eu cu Daiana la unison -P-p-pai n-noi....
Izza -Daiana s-a luat de mine cand m-a vazut singura si m-a injurat si eu am tipat la ea iar acum a venit Anna si a pus-o la punct......deci pe scurt Daiana si-a luato in sfecla pe meritate=))).
Noah -Ooo Anna de cand ai devenit tu fata rea?se uita la mine ironic. Pana acum nu ridicai ochii din pamant cand treceai pe langa cineva. si rade.
Imi iau inima in dinti si deschid gura
Eu -Uite ca se mai schimba oamenii....orice pana la Izza....Daiana si-a meritato. si se uita la mine socat ca i-am raspuns. De ce te uiti asa la mine? De acum nu voi mai fi acea fetita inocenta si cuminte care este timida. Toti trei se uita mirati la mine si surprinsi.
Noah -Da.....mai vedem noi. Daiana hai sa mergem in baie ca ai treaba.
Eu ma uit nervoasa la ei si Daiana se uita la mine peste umar cu o privire victorioasa. Doamne....de ce mie trebuie sa mi se intample toate chestiile astea urate? Lasa ca de acum ma voi schimba.
Izza -Fata, cum de ai avut curajul sa ii vorbesti lui Noah?
Eu -Nu stiu, pur si simplu mi-a venit sa vorbesc, nu voi putea tace pentru totdeauna in fata lui.
Izza -Da ai dreptate. Oricum eu nu voi putea niciodata sa deschid gura in fata lui Jason👉👈...
Eu -Ce zici sa ne schimbam amandoua si sa nu mai fim asa de sensibile in fata tuturor mai ales in fata baietilor de care ne place?
Izza -Sa stii ca nu zici rau. Acum hai repede la dirigenție ca mai sunt 2 minute si stii cum este diriga daca intarziem.
Eu -Uhhhh....haai.DUPA 2 ORE
Acum am iesit de la scoala asa de repede deoarece este prima zi....in fine....merg singura spre casa deoarece Izza a plecat la tara ca avea o urgenta. Acuma sunt la 3 case distanta de casa mea si il vad pe Noah, ma intreb ce cauta pe aici....
Noah -Hei Anna, scuze ca am fost asa arogant cu tine la scoala dar stii si tu ca trebuie sa par dur.
Eu -Ahh...nu face nimic, am si uitat. Apropo...ce faci tu pe aici?
Noah -Trebuie sa ma mut aici singur ca parinti au zis ca fac prea multe datorii si au zis sa-mi gasesc o casa in care sa locuiesc doar eu fara ei sa vada cum ma descurc si singur😂.
Eu -Aaaa😂. Si ce casa ai venit sa vezi?
Noah -Pe aia care este fata in fata cu magazinul.
Eu -Se pare ca te vei muta langa mine. Daca iti va placea casa normal.
Noah -Cu siguranta imi va placea, nu sunt pretentios oricum o sa o aranjez dupa placul meu.
Eu -Atunci....bun venit in cartier😁😁.
Noah -Vai dar multumesc😂.
Eu -Ei bine, eu trebuie sa plec acasa ca ma ateapta mama. Paaa, ne vedem maine la scoala.
Noah -Pa paa.
Am ajuns acasa cu zambetul pe buze din cauza faptului ca baiatul pe care il plac din primul an de liceu se va muta langa casa mea.SEARA🌚🌠🌌
M-am bagat la somn deoarece maine ma trezesc dimineata sa merg la scoala. Aproape atipisem si imi simt telefonul vibrand pe pat semn ca am primit un mesaj.
Si mesajul era de la Noah ca mi-a spus ca vine el sa ma ia maine dimineata din fata casei. Asa ca am adormit cu zâmbetul le buze.VA CONTINUA.....
DECI ( fara deci ) dupa atata timp am editat cartea asta " minunată " ......cred ca o sa mai continui maine....daca am chef logiic.
Pana atunci va pup😘❤❤❤😘........ceaules❤😘😂