1. BÖLÜM YENİ OKUL YENİ ARKADAŞLAR

68 1 2
                                    

Marinette'nin Aðzýndan

Yarýn yeni okuluma baþlayacaktým. Çok heyecanlýydým. Arkadaþlarýmý merak ediyordum.

'Marinette acaba yeni okulun nasýl?' diye sordu Tikki.

'Bilmiyorum. Ama inþallah eski okulumdan daha güzeldir.' dedim.

Annem seslendi.

'Marinette erken uyu tatlým,okula geç kalmak istemezsin.' dedi.

Ben de hemen uyudum.

Sabah

Erken uyumama raðmen geç kalkmýþtým.

Annem yanýma geldi.

'Marinette dün sana erken uyu dememiþmiydim.' diyip beni azarladý.

'Anne senin dediðin gibi erken uyudum ama kalkamadým.' dedim.

Oda gülümsedi ve aþaðýya inip kahvaltýyý hazýrlamaya baþladý.

Ben de hemen yataðýmdan kalkýp günlük kýyafetlerimi giydim. Kahvaltýmý yaptým,tam çýkacaktým ki babam bana seslendi.

'Kýzým yeni arkadaþlarýna ve öðretmenlerine kendi yaptýðýn kurabiyelerini götürmeyecek misin ? diye sordu.

'Aaa baba unutuyordum. Teþekkürler.' dedim.

Onun elinden kurabiyeleri aldým. Annem ve babama sarýlýp okula doðru koþtum. Yavaþladým ve sýnýfýn kapýsýný týklatýp hemen içeri girdim. Öðretmen ve bütün herkes bana baktý.

'Aaa Marinette hoþ geldin.' dedi öðretmen.

'Çocuklar bu yeni arkadaþýnýz Marinette Dupain-Cheng. Hadi Marinette boþ bulduðun biyere otur.' dedi öðretmen.

Evet , öðretmen beni tanýyor. Annemin arkadaþý o yüzden. Öðretmen bana döndü.

'Marinette arkadaþlarýnla teneffüste tanýþýrsýn.' dedi. Ve birbirimize gülümsedik.

Ben bir kýzýn yanýna geldim.

'Acaba buraya oturabilir miyim?' dedim.

Oda gülümsedi ve bana baktý 'tabi ki de' dedi. Ve duraksadý. Ben de hemen ona kurabiye uzattým ve 'Marinette' dedim. O da 'Alya' dedi.

Ýçimden acaba neden adýmý söylemedi. Oysa ki öðretmen kaç kez Marinette demiþti. Diyip düþünüyordum ki , teneffüs zili çaldý.

Ben herkes ile tanýþmak istiyordum. Ve tanýþtým da. Sadece 2 kiþi ile tanýþmamýþtým. Bir tane erkeðin yanýna gittim. Altýn sarýsý saçlarý , gümüþ yeþiline benzer gözleri vardý. Tabi ki ona aþýk olmadým. Sakýn öyle sanmayýn. Sadece görünüþü öyle (YAV HE HE).

'Merhaba.' dedim.

O da bana 'Merhaba.' dedi.

Sonra bana' 'Sen Marinette'sin öyle deðil mi ?' diye sordu.

'Evet.' dedim.

'Ben de Adrien ' dedi.

'Tanýþtýðýmýza memnun oldum Adrien.' dedim.

Sonra hatýrladým. Hiç kimseye kurabiye daðýtmamýþtým.1 dakika diye iþaret ettim. Masamýn altýnda ki kurabiyeleri aldým ve Adrien'a uzattým.

'Teþekkür ederim.' dedi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 26, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mari'nin Gizli AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin