Ve iki katlı büyük bir evin oraya geldik evi çok güzeldi ve içeri girdik salonda ilaçları açıp sürmeye başladım ve hiç bir tepki vermiyordu bende yanıyor mu diye sordum oda biraz dedi bende tamam zaten bitmek üzere dedim ve saat 4:00 olmuştu bende görüşürüz Finn yaptıkların için çok teşekkür ederim dedim ve sarıldım ve Finn'de,"Nereye akşamın dörtünde sokağa mi çıkacaksın, bu akşamlık burada kal sana misafir odasını hazırlarız." dedi. Bende, "Gerek yok aslında ben eve giderim." dedim ama Finn odayı hazırlamaya gitmişti bile bende pijamalarım üstümde olduğundan şanslıydım ve üst kata çıkıp Finn'i aradım FİNN diye bağırdım gecenin yarısında ve ne bağırıyosun zaten evde iki kişiyiz dedi pardon unutmuşum neredesin dedim oda koridorun başından düz git soldaki beşinci kapı dedi bende aynı dediklerini yaptım ve hemen içeri daldım (Nedenini bilmiyorum) ve Finn'i üstsüz gördüm ve aynen olaylar şöyle gelişdi Finn'e teşekkürler deyip hemen kapıyı kapattım ve merak etme hiçbir şey görmedim dedim sorun yok zaten havuzda yada plajdada görüyorlar dedi ve benim odamın nerede olduğnu sordum karşı oda diye cevap verdi ben hemen yatmıştım zaten çok uykum vardı tam gözümü kapatıyordum ki Güneş'i aramayı unuttuğumu fark ettim ve telefonumu açtim 20 arama olduğunu gördüm ve hepside Güneş'dendi ve hemen Güneşi aradım ve BESTE NERDESİN BÜTÜN AKŞAM SENİ ARADIM ÇOK MERAK ETTİM dedi ve ben olanları sessiz bir şekilde anlattım ve o da anlayışla karşıladı ve uyudum bir yarım saat sonra sesler duymaya başaldım rüzgardır dedim ve yine uyumaya devam ettim ama yine aynı sesler geldi ve çok korkmaya başladım ve Finn'in yanına gitmeye karar verdim pışşşşt Finn pışşşşşt Finn uyanık mısın, sesleri duydun mu dedim ve dürtmeye başladım ve BÖÖÖÖ diye bir ses duydum ve tepkim aynen şöyle oldu ha si***r dedim ve elimdeki yastıkla allah ne verdiyse vurmaya başladım ve bir gülüş duydum ve Finn'in bana güldüğünü anladım ve , "Pislik, kalpten gidiyordum he bu arada iyi misin biraz sert vurmuş olabilirim." dedim o da sorun yok ama tipini görmen lazımdı dedi ha ha ha çok komik cidden senin odanda kalabilir miyim garip sesler geliyordu dedim oda tamam dedi ama şu an yere yatak yapamayacağım dedi bende ilk bi düşündüm ve ayakucuna yatsam olur mu dedim oda tamam benim için fark etmez dedi ve ikimizde uykuya daldık ve sabah olmuştu üstümün örtülü ve düz yattığımı gördüm ve biraz utan mıştım ve yerde bazı kıyzfetler gördüm ve üstündede bir not"pijama ile gitmek istemiyorsan bunları giy bence;)" yazılıydı bu kıyafetler çok güzeldi bu kıyafetler Finn'in evinde ne yapıyordu???
bunlar da kıyafetlerrrr
Arkadaşlar bu bölümün de sonuna geldik umarım beğenmişsinizdir oy vermeyi unutmayınnnn:)))))))))))))))))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
School Love-Finn Wolfhard
FanfictionOkulunda ki yeni kişi idolün olursa ne mi olur merak ediyorsan bu hikaye tam sana göre ;)