Chapter 2

140 10 3
                                    

Ve yeni bir proje ödeviniz var bunu sizden guruplu olarak yapmanızı istiyorum grup arkadaşlarınızda yanınızda oturan kişiler olacak dedi ve ben domates gibi kızarmaya başladım 

Finn'in bunu görmesini istemediğim için ders bitene kadar çantamda kitabımı arıyormuş gibi yaptım ve zil çalınca da hiçbir şey yokmuş gibi çıkıyordum ki arkamdan bir ses geldi bu Finn di döndüm ve dedi ki perşembe akşamı bize gelmek ister misin dedi.Ben bir, "Ne!" bakışı yaptım ve "Yani ödev için." diye cümlesini tamamladı bende "Eee aslında perşembe müzik kursum var." dedim ve kaçta bitiyor diye sordu bende yedi buçuk dedim oda tamam istersen okuldan birlikte gideriz müzik kursuna sonrada bizim eve gidip projeyi yaparız dedi bende bence olur dedim ve o an düşündüm aman tanrım ne yaptım ben o gün ne giyecektim. Aaaa, heycandan ölüyordum  ve Güneşle birlikte eve doğru yürüdük bende hemen derslerimi yapıp yattım ama perşembe gününü aklımdan çıkaramıyordum tam o sırada bir bildirim geldi OMG o da ne telefonumdan @finnwolfhardoffical seni takip etmeye başladı bildirimi gelmişti çığlık attım Güneş'de çığlıklarımı duydu ki yanıma geldi ona bu gün olan her şeyi kelimesi kelimesine anlattım sonra Güneş bildirimi kabul etmemi söyledi ve bende dediğini yaptım canımız  gece yarısı olsa bile çikolata çekmişti ve bende Güneş korktuğu için ugglarımı ve montumu giyip markete doğru yürüyordum ve beste diye bağıran bir ses duydum bu ses çok tanıdıktı arkamı dönmek istemiyordum beni kimse böyle görmemeliydi ama arkamı dönmek zorundaydım ve döndüm ki o Sarp'dı bana doğru geliyordu kormuştum galiba kafası güzeldi  ne yapıcağımı bilemedim ve yine aynı sözleri söyldi lüütfen Beste lütfen geri gel bir daha deniyelim bizim zaten ayrılmamamız gerekliydi dedi Finn'den dışarıda yürüyordum  ki birini gördüm galiba yanındaki adam onu rahatsız ediyordu ve biraz daha dikkatli bakınca onun Beste olduğunu anlamıştım ve yanlarına doğru gittim Beste'den biri yanımıza doğru geliyordu kim olduğunu ilk anlayamadım ama sonra onun Finn olduğunu anladım kızgındı ve yanımdaydı...

Arkadaşlar ikinci bölümü  umarım beğenmişsinizdir diğer ki bölümü de okumayı unutmayın oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayınnnnn;)

School Love-Finn WolfhardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin