...and I survived

9 0 0
                                    

На другият ден отново се заехме с търсенето на ключа.

Като минавахме покрай директорския кабинет, сакаш ме удари ток. Аз изпищях от болка, а после тежко се стоварих на пода.

Събудих се в стаята по география. Бяхме останали само аз и Шон. Той ми разказа, как с писъка си съм събудила Рейчъл и сме се разделили. Хванала останалите, а Шон ме е взел на ръце и ни е вкарал в най-близката стая. Но Шон беше лошо ранен и ако раната скоро не се излекува, той може да умре.

Тази нощ успяхме са поспим, но само за кратко. Събиди ме същата тази болка, която ме вцепети по рано-тя беше наблизо.

На сутринта с Шон отидохме до стаята на доктора и превързахме раната на му. После потърсихме храна и вода, а след това отново се впуснахме в търсене на ключа, но без резултат.

Макар и превързана раната на Шон се влушаваше и той не спа цяла нощ измъчван от ужасни болки.

На другия ден той ми каза, че не може повече и ме помоли, да го узбавя от мъките. Той ми пододе джобното си ножче и тихо ми прошепна ,,Направи го!''. Не можех да го гледам как страда и го убих.
Вече нямах нищо за губене.

Вечерта, когато Рейчъл излезе от кабинета, аз се промъкнах в него с надеждата, че там ще намеря ключа.
Нямаше го и там. Вече започвах да си мисля, че не е в зградата.

След малко отново усетих същата тази пронизваща болко-тя беше наблизо. Аз се скрих в банята, а тя отново заспа. Отворих вратата за да видя да ли е безопасно и го видях-ключът висеше на колана й. Излязох от банята и крадешком се промъкнах до нея. Ключът беше закачен за една кукичка вкарана в една от дупките на колана. Аз лекичко го откачих, а след това излязох от кабинета и тръгнах право към входната врата.

Отново ме прониза страшна болка. Тя беше зад мен. Тихо ми прошепна ,,Дай ми го!''. Затичах с все сили към входа. Пъхнах ключа в ключалката, но тя заяде ,,Няма къде да избяаш!'' ,,Напротив!'' извиках аз, ключалката се завъртя, отворих вратата и излязох навън. Заключих вратата, а с нея и всички спомени за Рейчъл.

Така приключва моята история. Рейчъл никога повече не се върна, а аз бях известна като ,,Последната''.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 03, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

 The last one/ПоследнатаWhere stories live. Discover now