#52 Co myślą o nim Twoi rodzice?

1.1K 71 54
                                    

►Nevra- Mama: Przystojny, dobrze wychowany, tylko martwię się, że zdradza moją kochaną córusię.

Tata: No niby taki uprzejmy, ale coś mi śmierdzi.

►Ezarel- Mama: Słodziak, trochę za dużo je, lecz niepokoi mnie to, że ma niebieskie włosy... Może to gej?

Tata: Kuźwa pedał jakiś, jak ja go wytargam za te jego włosy to zobaczy.

►Valkyon- Mama: Spokojny, naprawdę dobrze wychowany, trochę za dużo mięśni, ale grunt, że [T/I] jest szczęśliwa.

Tata: No spoko facet, opanowany, spokojny, będziemy razem na siłkę chodzić.

►Leiftan- Mama: Naprawdę uprzejmy i miły chłopak. Cieszę się, że [T/I] związała się z takim facetem.

Tata: Te jego warkoczyki to jakieś pedalskie, i jeszcze ten sztuczny uśmieszek... Ygh, nie pozwolę, aby moja córka była z kimś takim.

►Keroshane- Mama: Dobrze wychowany, tylko taki maniak książkowy, również niepokoi mnie to, że jest taki poważny. Może się denerwuje, bo chce zrobić na nas dobre pierwsze wrażenie?

Tata: Za poważny jak dla mnie, ale dobrze wychowany, wyglądają razem na szczęśliwych, więc i tak nic nie zrobię...

►Jamon- Mama: Na początku myślałam, że nasza córka przyprowadziła do nas wielkiego świniaka, niestety nie przemawia do mnie jej chłopak (?).

Tata: No comment.

►Chrome- Mama: Słodki, je za dużo kiełbasy, no, ale cóż, moja córka chyba po prostu go głodzi...

Tata: Taki chuderlak z niego, zjeb jakiś, nie no, nie mam słów...









preferencje; eldaryaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz