Kıvırcığın Sözleri :)

933 130 25
                                    

Her kızın güzel olduğunu bilmeye hakkı var.

Bir erkek bir kıza küfür edecek kadar küçülmemeli.

Asla sana zarar verilmesine izin verme, ne olursa olsun bütün sorunlara daima gülümse.

Benim hayatım kızlar üzerine kurulu.

Bir kız ile su altında öpüşmek isterdim.

Çılgın ve kıpır,kıpır olan kızlar hep ilgimi çekmiştir.

Aşık olmak kolay olsa da bırakmak gerçekten zor.

Bazen düşünüyorum ve ben kimim diyorum.

Oruç tutmak gerçekten çok güzel bir şey. Bazı şeylerin, yokluğun farkına varıyorsun.

Sinirli olduğum zamanlarda genellikle çıplak gezerim.

Ben şaka yaptıktan sonra bir sessizlik oluyor. Daha sonra kafalarını sallayıp komik olmadığını söylüyorlar.

Eski okulum biraz fazla kuralcıydı. Ama yinede kızları bir köşeye çekebiliyordum.

Fanlarımın Twitter’da soyadımı kullanmalarını hoş bulmuyorum.

Zayn’i gerçekten çok kıskanıyorum çünkü Zayn suçlanınca Türk Directioner’lerin onu koruması gerçekten çok özel bir şey.

Geçenlerde bir kedi çizdim ve Liam neden bir zürafa çizdiğimi sordu.

Kendine saygı duyan bir kız istiyorum.

Yaşamak veya var olmak için tek bir seçeneğe sahibiz.

Kızların beni neden bu kadar çok istediğini anlamıyorum,belki de saçlarım içindir.

Konserde bir kızdan hoşlanırsam onu çıkışta kulise çağırır ve telefon numarasını isterim.

Niall bizim küçük şans cücemiz.

Kötü hissettiğim zaman nerede olursam olayım hep sarılabileceğim bir kız arkadaş istiyorum.

Louis annemden daha beter. Bana öpücükler veriyor ve buklelerime dokunup duruyor.

Niall’ı sevmeyen kızlar,oğlan seçmenin nasıl olduğunu bilmeyen kızlardır.

Bizimkilerin Sözleri ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin