Este o seară liniștită de toamnă. Vivienne iese din curtea în care trăise de când era pui și se îndreptă cu pași mici spre pădurea de lângă satul în care era casa ei.
—Viv, unde te duci?
Aceasta tresare apoi se uită în spate, văzandu-l pe Scott, un câine dalmațian, alergand spre ea. Se oprește din mers uitându-se încruntată la el.
—De ce ți-ar păsa? întrebă lupoaica privindu-l rece.
—P-păi..pentru că suntem prieteni..și "colegi de bârlog". îi raspunde zâmbindu-i sincer.Vivienne îsi dă ochii peste cap apoi oftă.
—Merg să-i caut pe Jake si Mike..stim amândoi că au plecat acum câteva zile în pădure..și nu s-au mai întors, iar asta doar din cauza ta. spune scoțând un mârâi.
—Din cauza mea? Dar n-am facut nim~.. spune acesta destul de revoltat dar glasul lui Viv îl întrerupse.
—Tu i-ai jignit făcându-i lași pe amândoi, iar ei ca să-ți dovedească ca te-nșeli au plecat in padure, și ști că nu se pot descurca atat de bine în padure...chiar dacă sunt lupi.
—Iar tu..? Nici tu n-o să te descurci atat de bine în padure, și tu, la fel ca ei, sunteți niște lupi domesticiți, nu știți sâ vă apărați..
Vivienne îi întoarse spatele si fugi de lângă el intrând în pădure.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pare rau ca e scurt. ;-;
Scz păntru exprimarea proastă si posibilele greșeli gramaticale ;___;
CITEȘTI
~Wolf Blood~
AdventureCv cu lupi :-: #18 în Aventură (27.03.2018) #8 in Aventură (29.03.2018)