~CaPiToLuL 2~

35 9 6
                                    

~Înapoi la Jake~

—Mergi mai repede! îmi ordonă, Eclipsă oprindu-se și așteptând să o ajung.
     Deci, am facut cunoștință cu ea, nu pot spune că e foarte rea..dar nici bună nu e..iar acum mă duce..nu știu exact unde dar, cel mai probabil o să mă ducă în haita din care provine și or să mă omoare.
  
  —Si~...unde ziceai ca ma duci..? spun și aștept să-mi răspundă la fel de agresiv cum face de cand am întâlnit-o, dar ma ia total prin surprindere.

   —Te duc în haită. răspunde destul de calm.

   —De ce..?

  —Să vedem dacă te omorâm sau nu. zice tonul ei crescând treptat.

  —A..ha..

   Deci, am mers mult..foarte mult, copacii erau tot mai deși, lumina primită de la soare fiind tot mai puțină. Mă opresc brusc, Eclipsă continuând să meargă. Mă uit in față si văd un barlog mare, înconjurat de copaci, prin fața lui mișunând lupi. Realizez ca Eclipsă a dispărut de lângă mine văzând-o apoi că revine cu doi lupi in urma sa, unul era cenușiu cu urme de alb, iar celălalt..adică celalaltă era o lupoaică alba cu o pată neagră pe ochiul stang.

~Înapoi la Mike~

  —Mai avem mult~? mă plâng pentru a nu știu câta oară de când m-au găsit și m-au târât după ei.

  —Mnu.. mormăie Hope mai mult pentru ea apoi oftează

  —Tu nu te-ai săturat să tot pui întrebări? îl aud pe Bloody în spatele meu apoi mârâie

  Dau din umeri și mă hotărăsc să tac pentru restul drumului ca sa nu mă rupă in bucăți unul dun ăștia 3

~înapoi la Vivienne~

—Iar tu cum ai vrea să vin după tine? Întreab uitându-mă după Vektren care sărea de pe o piatră pe alta spre o peșteră in fața căreia se revărsa o cascadă.

—Sari de pe o piatră pe alta, nu-i așa greu. Spune și sare pe platforma din fața peșterii, trecând totodată si prin apa care se revărsa în fața ei.

—Încerc. mormăi și sar pe o piatră, dar reușesc să alunec și să cad în apă, auzindu-l apoi pe lup cum începe să râdă. Și~ ce spuneai că facem aici? întreb încercând să mă urc înapoi pe piatră.

—Luăm o pauză~. spune uitându-se la mine. Ai nevoie de ajutor sau~?

—Nu, nu, mă descurc. zic reușind apoi să mă urc înapoi pe piatră continuând să sar până pe acea platformă.

—Deci~...cam ce caută prietenii ăștia ai tăi prin pădure?

—Au venit în pădure din cauza unui câine.

—Dar~...voi cam de ce stați cu oamenii? întreabă acesta înclinându-și capul într-o parte confuz.

—Păi, noi trei am fost găsiți de mici pe lângă casa acelui om, iar el ne-a adoptat.

  Îl văd cum se pregătește să mai zică ceva dar este intrerupt de un mârâit care vine din spatele meu. Mă întorc observand un lup mare brun si unul galben spalacit, cu spatele de-un mov inchis, varful cozii albe.

~~~~~~~~~~502 cuv.~~~~~~~~~~

Stiu ca e plicti capitolul but nah, o sa se intample mai multe in capitolu următor but nu promit nmk, paaaaaa =))))

~Wolf Blood~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum