Reakcja na twoje uczucia
NatanielByłaś bardzo zamyślona, a chłopak przyglądał ci się z wielkim zainteresowaniem. ,,Jaka ona słodka" myślał sobie chłopak i dalej patrzył na ciebie jak zahipnotyzowany. W końcu odwróciłaś głowę.
- No co? - spytałaś z taką delikatnością w głosie, że chłopak aż się wzdrygnął.
- Eh...nic...- chłopak zawstydził się- po prostu miałaś paproch we włosach - Nataniel delikatnie przejechał ci ręką po włosach. Przeszły cię miłe ciarki.
-Aaa.. - odpowiedziałaś zawstydzona
LysanderSiedzieliście po raz kolejny w tej samej kawiarni. Było bardzo miło i byłaś szczęśliwa. Gdy rozmawialiście, w pewnym momencie lekko się uśmiechnęłaś.
- Masz taki piękny uśmiech...że nie mogę od ciebie oderwać wzroku,chciałbym cię widzieć tak częściej. - rzekł nagle Lysander swym subtelnym głosem.
- D-dziękuję...- zawstydzona uśmiechnęłaś się i spuściłaś głowę
- A jak się zawstydzasz to jesteś jeszcze piękniejsza... - powiedział szeptem chłopak, myśląc, że nie mówi tego na głos - Znaczy...Napijesz się czegoś? - białowłosy zrobił się cały czerwony i schował się za menu.
Kastiel
Byłaś dość wkurzona na chłopaka, gdy nazwał cię ,,płaską". Siedziałaś z obrażoną miną i patrzyłaś w drugą stronę.
-No już, niech się panienka tak nie nadyma - zaśmiał się chłopak
- Phi - parsknęłaś i wystawiłaś mu środkowego palca.
- No już.. żartowałem - zaśmiał się czerwonowłosy i wziął cię na barki. - Może i biust masz mały, ale za to jaki masz tyłek.. ulala - Kastiel złapał cię za pośladki
- Ej! Zamknij się i puść mnie bo gorzko pożałujesz! - odpowiedziałaś, podczas gdy próbowałaś się wyrwać. - To nie jest śmieszne!- Dla mnie jest - odrzekł chłopak i postawił cię na ziemie - ale nie no serio... tyłek masz fajny
- Idiota... - zawstydziłaś się i podążyłaś za nim
CZYTASZ
Reakcje ~Słodki flirt~
FanfictionBędą to reakcje chłopaków ze słodkiego flirtu. Serdecznie zapraszam do czytania :)