DIEL SEDEM

2.8K 212 1
                                    

Harry kopol do seba ďaľší pohárik, než sa otočil za hlasom. Nevedel, či bol rád, že tu je, alebo by najradšej udrel osobu do tváre a on sám ušiel. Ale dievčatá nebije, má zas nejaké to vychovanie.

"Shae," povzdychol si, keď sa na ňu pozrel. Pohľad sa mu trocha krížil pod vplyvom toľkého alkoholu. Aj to bola daň, ktorú musel svojej kamarátke, vodke, dať za dobrý pocit, ktorý mu dopriala.

"Myslela som si, že sa budeš zabávať s nami v obývačke," pousmiala sa a postavila sa medzi Harryho nohy. Chcelo sa mu zvracať, ale preglgol, aby neogrcal polovicu kuchyne. Nebolo mu samozrejme zle zo Shae, bola pekná, nesťažoval sa, že stála medzi jeho nohami. Síce, najradšej by ju odstrčil, ale bol rád, že sedí. Nechcel riskovať, že by sa zrútil k zemi a Shae by ho musela dvíhať.

"Nemám náladu na pravdu a odvahu, alebo niečo také," žmurkol a hodil do seba ďaľšieho panáka. Najradšej by sa spil do nemoty.

A práve vtedy si jeho zahmlený mozog spomenul, prečo začal piť.

Louis a Shae.

Okamžite prižmúril na dievča pred sebou oči. Čo robí pri ňom, keď ma niekde v dome svojho priateľa, ktorý bozkáva asi najlepšie na svete?

Okay, Harry, ukľudni sa a nežiarli.

"Harry," zatiahla koketne, "pôjdeš so mnou hore?" zažmurkala svojími dlhými mihalnicami a Harryho znova natiahlo. Tentoraz z nej.

"Prečo nejdeš za Tomlinsonom? Nepotrebujem s ním problémy," zašomral a znova sa napil priezračnej tekutiny v plastovom poháriku.

Odstúpila od neho a trochu pobledla. Vôbec nevedela, že o tom Harry vie. Nemal sa to ako dozvedieť, keď nebol v škole! Tak veľmi chcela, aby sa Louis s Harrym pobili len kvôli nej. Dvaja najsexy chalani zo školy. Dokonca si to už vedela aj predstaviť.

"Ako o tom vieš?"

Harry sa rozosmial bez stopy humoru. Najradšej by ju oblial vodkou, aby sa zobudila, ale bola by toho škoda. A nechcel vidieť svoju kamarátku, vodku, na jej, tak povediac, dosť odhalenom tele. Až teraz si Harry všimol, že mala tenké, obtiahnuté tielko s veľkým výstrihom, legíny, ktoré sa jej zarezávali do zadku, čo by bolo pre chalanov sexy, keby sa o ňu zaujímali. To však nebol Harryho prípad. Nemal o ňu záujem a rád by jej to povedal, keby nevošiel do kuchyne Tomlinson s nejakým chalanom po jeho boku.

Harry mal chuť udrieť do steny! Všetci sa okolo neho motajú! Kde sú tie časy, kedy bol on stredobodom pozornosti?

Vlastne, ani toho chalana nepoznal. Kvôli menšiemu osvetleniu vyzerali jeho vlasy uhľovo čierne, no mohli byť aj hnedé. Harry ledva videl meter pred seba, nie to, aby ešte rozoznával farby!

"Shae, zlato," pousmial sa Louis, postavil sa vedľa nej a pobozkal ju na líce, pričom stále hľadel na Harryho. Chcel sa zamknúť s ním v kuchyni a rozdať si to s ním rovno tu, na kuchynskej linke. Lenže to by musel odtiaľto dostať Zayna a Shae. Čo bolo nemožné.

"Harry," kývol na pozdrav. Kučeravec však prižmúril naňho oči a znova si odpil z pohára, tentoraz si zamiešal aj džús, aby sa nepriotrávil. Nebolo by to však po prvýkrát.

"Zee, toto je ten Harry," Louis ukázal jednou rukou, ktorou neobjímal Shae okolo pása, na kučeravca, ktorý o chvíľu isto spadne zo stoličky.

"Teší ma, som Zayn. Louisov kamarát," povedal a natiahol ruku, no Harry sa na ňu pozrel, uškrnul sa a znova si odpil. Louis ho ešte tak mimo nevidel a vôbec sa mu to nepáčilo. Kvôli čomu to urobil? Pije takto vždy?

You Think You Know Me? - l.s. ✔Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon