Kavuşma mı?

2.9K 129 0
                                    

Ayının yanındaki masada çikolatalı içecekler , çikolatalı pizza ne pizzamı.  🍫 lı 🍕.   Ev acayip güzel süslenmişti koşarak ayıcığa sarıldım . Buğra " ona değil bana sarılman gerekiyor!" Ona dönüp " ha sana sarıldım ha ona sonuçta ikinizde ayısınız" yere doğru bakıp yüzünü astı. Koşar adımlarla Buğraya sarıldım ammavelakin ayağımı burkup  düşecek gibi oldum oda beni tuttu sıkıca sarılıyorduk orda..Kulağıma 'yani kabul mü ?'  piç piç sırıtıyordu gözlerimi kısıp 'yani düşünmem lazım ..ama yinede hay-' ağzımı kapatıp 'şşşş...Ben reddedilmeyi sevmem iyi düşün benim gibi  yakışıklı, kaslı , muhteşem bir erkeği nasıl bulacaksın' derken kollarını şekilden şekile sokuyordu 'Valla Buğra harbi ayısın insan böylemi ikna eder  dangoz ' 'neyse asıl konumuza gelelim ..ıh ıhı ıhı ... Güzel meleğim sana kanat olabilir miyim ? Başındaki taçı ben takabilir miyim ? ve bu  tamlanan melek benim olur musun?' diye konuştuğunda çok etkilenmiştim doğrusu 'Evet.Evet olurum ' dedim çok utanmıştım ama yinede belli etmemeye çalıştım beni kendine çekip dudaklarını anlıma yapıştırdı .Ona sanki bu dünyadan gidecekmişim gibi sarılıyordum 'Meleğim yemeğe geçelim mi ?' başımla onayladıktan sonra yemeğe geçtik biz şimdi sevgili miydik?

Yemek yedikten sonra kolumdan tutup odasına çıktık 'Buğra ne yapıcaz burda' yüzündeki piçimsi sırıtışı hoşuma gitmiyordu 'tarla kazacağız dedim bana yardımcı olur musun?' ben sana herşeyde yardımcı olurum demedim tabikii nerde bende o deli cesaret 'Buğraa' sonuna uzatarak söylediğim harfi taklit ediyordu 'Aaa  aaa aaa  üst kısımları yine kirlenmiş kadın reklamlarına mı vermeliyiz seni?'' dediğinde gülmüştüm harbi komik çocuk

sadece komik mi?

İç ses bir anımızıda rezil etme be kardeşim

'Eda beraber uyuyacağız' ne    ben + sen = beraber uyumak     ne gerçek mi bu? 'Şey...be-' demeye kalkmadan  beni kucağına alıp yatağa fırlattı hayvann.Hemde nasıl hayvan neyse kafamı göğsüne çekip bana yastık muamelesi yapıyordu.'Buğra' 'hm' 'ezildim burda ' 'Eda 5 dakika daha'  5 dakikaya yaşar mıyım ? Hayvan insan bi sorar neyse bende ona uymaya - zor olsada- çalıştım ve gözlerimi bu dünyaya kapadım ..

Sabah nefesim daralmıştı Buğra ayısı beni sıkıyordu nefes alamıyordum imdaaat! 'Buğra ezildim yeter kalk kış ayısı' gözlerini aralayıp 'Eda saat daha 9 yat uyu günün bitmesine daha 15 saat var ' 'Ya Buğra ezildim ölücem diyorum sen burda bana matematik dersi veriyosun nefesim daraldı sıkmasan beni keşke merak etme bir yere gitmiyorum...!' kollarını biraz gevşetip tekrar bana sarıldı , meymun seni...

Nihayet ülkeler arası kış aysıı nobel ödülünü alan Buğra uyandı ve saat 12:58 kalkmasaydın bari ayı seni ..Evet bugün okul yoktu telefonumu elime aldığımda hemen abim aradı 'Aloo ' dedim abim de kış uyku nobel ödülü almıştı uykulu sesiyle 'Eda npyosn kızım ' dediğinden pek bişi anlamasamda 'Hiç abi neden aradın '  'Hiç merak etim.Neyse ben yatıcam kendine iyi bak.Dıt dıt dıt.' ve ve ve ve telefon kapandı.. Aşağı indiğimizde kahvaltı yapacaktık Buğra bana bakıp piçimsi sırıttı inşallah düşündüğüm şeyi söylemez ayucuk 'E hadi hanım kızımızı görelim' deyip beni  mutfağa doğru ittirmeye başladı 'Ya Buğra insan der ki ; sevgilim sen otur ben sana kahvaltı hazırlayayım...Nerde öküz gibi yayılın bizde Hanım Kızı olalım yokyaa ' arkamı ona dönmüş konuşuyordum bilmiş bilmiş...Tabii öyleyimdir herneyse bana arkadan sarılıp yanağımı öptü 'ama Eda sen hep böyle mızıkçılık yaparsan olmaz ' 'Ne yemek yapmanın mızıkçılığı mı olur? Vallaha ben sana boşuna ayı demiyom hatta üst seviye atladın boz ayı seni  ..' sonra karnımı gıdıklamaya başladı 'Yemek yapıyor musun ? yoksa sen çatlayana kadar gıdıklayayım mı?' 'Ay tamam yeter ayı ' deyip koşarak mutfağa gittim...Ona resmen mükkümil bir sofra hazırladım tabiş sonuçta bennn yaptım..'Aferin hamarat kızıma ' diyip gülen Buğraya elimdeki terliği fırlatttım 'Eda ya sen bana kahvaltı hazırlayınca hep dayak mı yiyeceğim?'  'Aaa Buğra bak ne güzel fikir buldun bu insaoğlu ne zeki ya..'  deyip kıkırdadım oda suratını astı ..Ayy kıyamam koktun mu? Dışarı çıkıyoruz şuan ..'Hadi çabuk Buğra '  'Anlamadım Eda' ona yok artık bakışlarımı fırlattım 'Dışarı çıkmayacağız mı?' 'Ben çıkıyorum Eda sen hiçbir yere gitmiyorsun ' offlayıp koltuğa oturdum ince battaniyeyi kendime çekip kafamı yastığa koydum Buğranın gittiğinde ağladım çünkü hep böyle yaparlardı ..Ne yani ben insan değil miyim gelemez miyim? Zaten hep böyle yaparlar gıcıklar işte abimlerde bunu bana sıkça yaparlar nefret ediyorum insanların bu huyundan ya ben sıkılıp kendimi öldürsem kan kaybından gebersem sen git eğlen oh canım vallaha hayat size güzel.. Koltuktan kalkıp gidip bir kovaya su koydum salona geldiğimde suyu yukarı doğru fırlattım ve ıslandım sonra tüm odalara çıkıp her şeyi dağıttım bataniyeler yastıklar mutfağa geldipimde abur cuburları hep kanepeye fırlattım patlamış mısırları salona bolca döktüm az kaldığında kendim yiyecektim..Ortalığı iyice demeyelimde baya baya dağıttıktan sonra kanepeye oturdum televizyonu açtım sonra ıslanmıştım hemde sırıpsıklam olmuştum battaniyeyi kafama kadar çekip tir tir titriyordum sonra gözlerimi kapatıp uyudum ...

____________

'Ya sen şimdi nasıl dağıttın bu evi ?' diyen Buğrayı duymuştum yeni uyanmış kafamı kaldırdığımda Buğra karşımda dikilip 'Cevap vermeni bekliyorum!' sesim çok az çıkmıştı biraz daha konuşsam olan sesde gidecekti 'Şey ben sıkıldımda biraz yaramazlık yapayım dedim-' ve olan sesimde gitmişti Buğra bana bakıp gülüp'Off Eda Offf' dudaklarımı büzüp önüme döndüm beni ellediğinde kaşlarını çattı  'Ses gitti ha bide diyosun öbür dünyaya gideyim?'  dudaklarımı birbirine bastırıp bekledim...Beni kolumdan tutup odasına çıkardı bana 25 beden büyük kıyafetlerini verdi ve odadan çıktı  giydim aşağı indim en azından şimdilik sıcaktı .. Aşağı indiğimde 'Hadi hastaneye '  başımı sağa sola sallayıp oturdum 'Maalesef reddedilmeyi sevmediğimi söylemiştim ve ses yoksa bu evet anlamına gelir' deyip güldü .AAAah beni çıldırtıyor bu çocuk ...Hastaneye geldiğimizde doktor bana sorular soruyor heyyyo doktor sesim yokk harbi mal insan ya sesim için gelmişiz bana soru soruyor buna diploma veren kim..Buğra hele şükür gülmesini bitirip doktora 'Sesi gelmiyor onun' deyip  tekrar gülmeye başladı ona x-ray göz ışınlarımı atıp bu burda bitmez anlamında başımı salladım denyo seni...Doktor 3 poşet ilaç yazdı kanser değilim ben sadece boğazımdaki ses telleri enerjisini yeniliyor ... Arabadayken 'Eee yaramazlığın sonu böyle olur Eda Hanım' şuan üstüne atlamamak için kendimi zor tutuyordum çok ama çok ince gelen sesimle 'Bekle sen dur ben sana göstericeğ-' Allah kahretsin ya bu sefer hiç çıkmıyo 'E bana ne' telefonumu alıp yazmaya başladım 'Buğra bana bak beni deli etme vallaha seni haaah ' telefonumu elimden çekip okumaya başladı ve güldü 'Tamam prensesim sesin geldiğinde haber et bekliyorum' deyip gülmeye devam ettti.Sen dua et sesim yok yolda benimle eğleniyo aklı sıra beyinsiz denyo , goril seni sen eğlen bak bende eğlenecem bekle sen varya şuan seni öldürmemek için kendimi zor tutuyorum

Buğra'nın evine geldiğimizde yatağa girip yattım bunun eğlenmelerine karşı koyamıyorum insanın aklını alıyor özürlü namıdeğer ayı yarın göstercem ben ona

Sabah sesim geliyordu çok ince ve az onun için elimden geldiğince az konuşacaktım aşağı kahvaltı hazırlamaya indiğimde Buğra hazırlamıştı ayı heeey dostum bir saniye dur masanın üstündeki  notta 'Sevgilimin sesi gelir misin?' yazıyordu aaaa çığlık atmak istiyorum 'Eee nasıl olmuş ah doğru senin sesin yoktu dimi'  'Buğra bugün beni konuşturma çok az sesim var onuda yok etme goril seni  bekle sesim bir gelsin ağzını burnunu kıracam bekle sen ' dedim ve sustum kahvaltıyı edip evde bulabildiğim bütün sıcak şeyleri içtim evet sesim artık tamamen gelmişti ama planımı haftaya yapacaktım ..Yarın okul var şuan sinirlerime hakim olmalıyım....




Arkadaşlar voteler misiniz?  Please ...Şey bazı kelimeleri heycandan ya da çok hızlı yazmamdan dolayı eksik veya fazla harf koyuyorum ve fark etmiyorum onun kusuruna bakmayınız....!♥♥♥

Abi!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin