Okay ale to já jsem teď v tomhle proslovu to samé taky je to Justin sem Justin tam. Takže další můj sourozenec je Sami. Úžasná holka. Jsem ráda že v téhle rodině nejsem jediná holka mém věku. Sice jsem furt o 2 roky starší než ona ale co už. Je stejně praštěná jak já a ve škole moc kámošů nemá není to moc přátelský typ. Já sama o sobě patřím do Justinovy party což je ta nejpopulárnější do které chce každý ale jen někdo se tam dostane,jelikož o tom rozhoduje Juss. Konec neváží a jde se k realitě! "Slečno Hosten máte domácí úkol?" probudila mě z mého přemýšlení ta blbá úča "Jistě" řekla jsme a vzala sešit který jsem následně položila na katedru "Výborně" řekne když ho úplně položím a jsem na odchodu do své lavice. Pak tam učitelka něco mele což ignoruji a Juss očividně taky takže můžu jít na zítřek poznámce naproti. Protože domácí úkol nebudeme mít zapsaný ani já ani Justin. No co stejně je to jenom poznámka a jedna poznámka za tu 2 z chování nedostanu. Uslyším zvonek po poslední hodině "Hej ségra máš zapsaný úkol?" zeptá se mě Juss a já kývnu jako že ne "Ty?" zeptám se pro jistotu "Co myslíš? Radši pojď na oběd" dořekl a my se vydali do Menze což je taková velká jídelna. Sedneme si k naší partě a potom jíme a kecáme. Bylo mi divné že v celé Menzi nebyla Sami. Sice k naší partě nepatří ale stejně je to moje nevlastní sestra "No a co ty půjdeš?" zeptá se mě Kelly a tím mě vyruší z mého hledání. Kývla jsem i když jsem nevěděla na co "Dobře takže v 6 u nás bude párty" já kývla na párty?? Ježíš to bude zase kocovina.
Takže zdarko Belibiers!!🖤🖤 Další kapitola je na světě!!! 🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜 Budu ráda za každý hlas a koment 💕 💕 And Bye Canada 🇨🇦🇨🇦🇨🇦🇨🇦🇨🇦🇨🇦
ČTEŠ
Sorry (Justin Bieber)
FanfictionŽijí klidný život osmnáctky ale jednoho dne se stane něco neuvěřitelného........: