10.

2.5K 116 16
                                    

- Lisa?

- Ce mai vrei?

- Ești încă supărată?

- Nu sunt supărată!

- Știu ca ești, te-am văzut azi în sala de mese stăteai cu prietenele tale și nu ziceai nici un cuvânt.

- Cum de...?

- Cum de știu totul despre tine?

- Cum de îți mai răspund la mesajele tale?

- Oh. Iartă-ma, nu m-am gândit în momentul ăla.

- Se vede.

          ~~~ Pers.Lisei~~~

  plimbam prin parc gândindu-ma la mesajele pe care anonimul acela mi le-a trimis.Vreau sa apropii de o banca sa așez, dar deodată lovesc de un băiat. Îmi ridic privirea pentru al putea vedea.
Era înalt, parul saten și puțin ciufulit cu ochi maro închis ( negri).

           ~~~ Pers. Jungkook ~~~

Nu pot sa cred ca fata pe care o cunosc de 4 ani este în fața ochilor mei. Dar nu am nici un pic de curaj sa îi spun ca eu sunt anonimul ăla care îi scrie în fiecare zi și care a numit-o "curva" în acea seară când eram de beat de numai știam de pe ce planeta sunt. A trecut mult timp dar ea nici nu ma observat. uit în ochii ei care priveau cu o privire care nu am mai văzut. Îmi doream atât de mult sa o strâng în brațe numai câteva centimetri ne desparte. Dar știu ca nu e momentul potrivit. Plec de langa ea și m-am întrebat întotdeauna cum ar fi fost ...


Heii! Scuze ca nu am mai scris , dar am avut nafura ( ps. Nici nu știu dacă știți ce este aia ) DAR M-AM ÎNTORS CU UN NOU CAPITOL ȘI SPER SA VA INTRE ÎN SUFLET ȘI SA ÎL CITIȚI ❤❤
❤❤❤

Când uit la poza ăsta plâng de fiecare dată! Doamne Cum a putut sa nu se gândească la sănătatea lui 😭😭😭
El este un om minunat , ne face sa ne simțim bine când ascultam melodiile lui și când îl privim pe YouTube 😊😍
Stay strong, Jungkook!

Mesaje Anonime | BTS | LizKookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum