"Unde doamne iartă-ma mergem Niall?"ceasul din masina indica ora 5 dimineata.Cascam intr-una,dar nu voiam sa dorm.
"Departe de Londra"nu exprima nicio emoție.Nu era nervos,suparat,fericit.Vedeam ca este obosit,atat.Ochii lui mai aveau putin si se închideau.
"Vrei sa conduc eu?"il intreb si imi pun mâna,pe mana lui.El isi intoarce privirea la mine si dă din cap in semn ca nu."Lasa-ma pe mine Niall,imi zici unde trebuie sa ajungem si acolo ma duc!Esti obosit si o sa facem accident in stilul asta."
"Nu!Suntem in regula"masina se duce de cateva ori in stânga și-n dreaptă pana cand Niall trage pe dreapta."Urcate tu" mormăie si deschide portiera din partea șoferului.Ma ridic din dreapta si "plonjez" pe scaunul șoferului fara sa ma dau jos din masina
"Ti-ai dat si tu seama cap pătrat" chicotesc iar el isi da ochii peste cap si isi îndreaptă privirea către geam.
Niall mi-a spus ca o sa ma ajute cu indicațiile cand trebuia,pana atunci mi-a zis sa nu ma agit.Din minute in minute trebuia sa răsară soarele.Mereu mi-a placut sa privesc răsăritul din masina,pare asa fascinant.
Dupa cateva ore de condus,am ajuns intr-un mic orasel rustic.Casele semănau intre ele,având fiecare etaj si o mica grădina.Niall mi-a zis sa bag pe GPS o anumită adresa,din acest orasel si asa am facut.N-am mai mers mult pana cand Niall mai avea putin si sarea din masina.Am oprit motorul mașinii in fata adresei respective si m-am dat si eu jos din masina.
"Ce e locul asta?"nu intelegeam de ce Niall m-a a adus aici,nu-mi vedeam scopul in aceasta mica excursie neplanificata.
"Aici o sa stam putin" ridica din umeri si deschide mica portița a portii.
"Esti nebun,poate tu stai,vreau inapoi in Londra,acum!" ma răstesc eu iar el imi arunca o privire si imi face semn se intru in casa.In nervii mei trec pe langa el si intru in casa.Era frumos înăuntru,totul era modern,mobila,aranjamentele,tot,dar nu se compara cu Londra.
"Fa-te comoda si nu mai palavragii atat,te rog" ma lasa singura in livingul mare,imi dau ochii peste cap si incep sa-mi plimb mana pe mobilierul nou nouț.Canapelele erau negre,din piele întoarsă,plasma era așezată perfect pe o comoda destul de mare,geamul imens lumina toata camera,plus mici părți din hol si din bucatarie.Vantul m-a dus pe la etaj,am verificat fiecare camera si fiecare colțișor al camerelor. "Vezi sa nu furi ceva" țipatul lui Niall se aude peste tot in casa iar eu rad sarcastic.Cobor scările si intru in bucătărie unde era Niall care tasta pe telefon.
"Daca tot o sa stam aici,vreau un telefon" isi ridic privirea spre mine si scoate din spatele blugilor sai un telefon care arata nou.
"Stiam ca nu o sa scap de gura ta" incepe sa rada tare,umplând toata camera cu o atmosfera caldă si plăcută.
"Foarte amuzant Niall,acum,care este camera mea?"ma pun cu fundul pe masa iar Niall vine repede si ma dă jos, "Nu e bine sa stau cu fundul pe masa!"ma cearta el ridicând degetul arătător către mine.
Ma amuza partea asta lui Niall,dar nu dureaza mult pana o sa se întoarcă la morocănosul Niall iar totul cheful o sa dispară."Camera ta este prima dupa partea dreapta,iar a mea este vis-a-vis daca ai nevoie de mine si nu ma gasesti pe jos"dau din cap,arătându-i ca i-am inteles explicatiile si urc inapoi sus.Intru in camera si ma trântesc in pat.Primul lucru pe care il fac este sa intru pe snapchat.Imi verific prieteni de pe snap iar apoi intru la mesaje.
James : care-i faza?
James : ce ai patit?nu inteleg ce am facut
Eliza : mm,nimic nu conteaza
James scrie...
De la James x2
Mi-am blocat telefonul si am inceput sa caut o pereche de colanti sau ceva comod de imbracat.James asta imi dă bătăi de cap,tot ce stie despre el este ca e un obsedat,Iti place sa vorbesti cu acest obsedat,imi place,dar acum sunt cu Niall si trebuie sa ma axez doar pe plecarea inapoi acasa.
Dupa multe căutări disperat,pot spune,am gasit o bluza grena cu mâneci trei sferturi si o pereche de colanti negri care imi veneau perfect,din punctul meu de vedere.Am stat in pat pe telefon ceva timp dupa uitându-ma la poze pe Facebook si Instagram.Am incercat sa-i ignor mesajele stresante ale lui James.Primeam la fiecare 5 minute notificare,imi dadeam ochii peste cap si ștergeam notificarea."Vii pe jos?M-am plictisit singur"capul blondului apare de dupa usa si imi îndrept privirea către el,dau din cap ca da si cobor alaturi de el.Intram amandoi in living iar eu ma trântesc pe canapea dând drumul la televizor.
"Stai aici ma duc sa fac ceva de mancare"imi zice grijuliu si iese din living.Imi iau telefonul de sub mine si ma decid sa-i raspund lui James.
Eliza : zic sa o lasam asa James
Fix cand scriam eu mesajul pentru James,telefonul lui Niall s-a aprins.Curioasa de fel m-am aplecat deasupra masutei de căfea si mi-a picat fata cand am vazut cine ii scrisese lui Niall,chiar eu.