Heh, w końcu zebrałem się by coś napisać. Mam nadzieję że moje życie nie zanudzi Cię na śmierć mój drogi czytelniku.
Obudziłem się o 6 rano po 10 godzinnym śnie (Nareszcie się wyspałem) Dziwne, nigdy tak długo nie spałem. Pewnie to przez te wszystkie rozmyślania nad moim beznadziejnym życiem.
Miałem sen. Śniła mi się szkoła, wf. Był jakiś turniej w piłkę nożną i podczas jednego z meczy, udało mi się trafić gola! Dziwne, nienawidzę tej gry to po pierwsze. A po drugie, te wszystkie brawa i okrzyki były niesamowite. Dziwne przeżycie.
A ty mój drogi czytelniku, lubisz piłkę nożną :D?
Około 10 rodzice pojechali na zakupy a ja wraz z bratem postanowilismy upiec babeczki kakaowe z dżemem i borówkami (albo jagodami?). Trochę się przypiekly hehTeraz czas na punkt kulminacyjny, który dał mi energię do zaczęcia pisania dla Ciebie.
Zacznijmy od tego, że w mojej okolicy miało miejsce wiele samobójstw, o których wspominałem ostatnio mamie. Od dłuższego czasu myślę o samobójstwie, ale spokojnie nie zrobię tego - w końcu muszę dla Ciebie pisać. A o tym drugim powodzie dlaczego tego nie zrobię kiedyś indziej.
Około godziny 15 rodzice wbili do naszego pokoju (mam pokój z bratem). Mama opowiadala tacie o tych wszystkich samobójstwach :
M:... Parę dni temu też kobieta skoczyła z wiaduku kolejowego - powiesiła się na swojej apaszce.
Chłopaki jakbyście mieli jakieś problemy to mówcie zamiast...
T: Psychika pada i tak to jest.. Słuchajcie, nawet jakby jakaś dziewczyna była w ciąży to nie ma problemu
M: Właśnie. Chowalibyśmy je jak swoje. Tylko najpierw studia.
T: E tam studia, dzieci fajniejsze...
Po tych wszystkich słowach załamałem się. Najpierw byłem szczęśliwy, że zaproponowali szczere rozmowy ale potem gdy zaczęli rozmawiać o dzieciach.. Moich dzieciach, załamałen się. Zauważyłem jak bardzo tego pragną ale...
WOLĘ CHŁOPAKÓW I NIE będę miał dzieci yghhh! SORY rodzice yghh.Dajcie znać czego brakuje i co powinienem poprawić,co dodać, co odjąć. Dziękuję
CZYTASZ
Pamiętnik pedała
Short StoryHistorie z życia. Życia nudnego, nieistotnego, smutnego ale jednocześnie trochę tajemniczego i intrygującego.