|| BÖLÜM 1 ||

153 5 14
                                    

( Arkadaşlar bu benim ilk kitabım. Sizleri inşallah sıkmadan okuyabileceğiniz güzel bir kitap olur.
<< FOTOĞRAFTAKİ İREM >> )

İrem'den ;

Üniversite'de dersim biter bitmez kendimi eve attım. Bir haftanın yorgunluğunu her zaman olduğu gibi yarınki motor yarışıyla atacağıma adım gibi emindim. Hatta annem şimdiden gitmemem için söylenmeye başlamıştı bile. Annemin lafını her zaman dinlerim ama MOTOR konusunda asla.

" Bir kerede lafımı dinlesen dişimi kıracağım. "

Annemin bağırmasıyla odamdan çıkıp aşağı indim.

" Anne bu konuda seni dinlemeyeceğimi biliyosun. Neden her seferinde konuşarak kendini yoruyorsun. "

Annem her seferinde olduğu gibi yine babama söylenmeye başladı.

" Ben sana bu kıza motor alma dedim. Bunu bu kadar şımartma dedim. "

Babam tabiki her zaman olduğu gibi yine benim yanımda olup anneme " Yav he he " diye dalga geçermiş gibi bir cevap verdi.

Annem baktı babam yine biricik kızının (yani benim 😂) yanında" Diyem diyem dinlemiyen " diye şiveli bir şekilde konuşunca hepimiz kahkahalarla gülmeye başladık.

Bir kaç saat sonra annemde gitmekten vazgeçmeyeceğimi anlayınca pes etti. Her cuma yaptığım gibi zamanın hızlı geçmesi ve bir an önce sabah olsun diye erkenden yatmak için tam odama gidiyodum ki birden babamın çağırmasıyla salona tekrar indim.

" Kızım sen yarınki yarış için motorunu tamirden geçirdin mi? Silindirlerine baktırdın mı?"

Babam'ın bian da neden böyle bir soru sorduğunu anlamadım ama sorması iyi olmuştu. Çünkü baktırmamıştım.

" Hiiihhh unuttum ben onu baba ya."

"E ne yapacaksın yarın kızım. Ya bir sorun çıkarsa. "

Babam böyle söyleyince biraz endişelendim. Çünkü bu yarış benim için çok önemliydi.

" Baba gösterebileceğimiz bir yer var mı? Biliyorsun bu yarış benim için çok önemli. "

Babam ayağa kalkıp bir telefon görüşmesi yaptı ve yanıma gelip "Hadi gidelim" dedi.

Annem " Nereye? " diye sormasına rağmen babam pis pis sırıtıp anneme cevap vermedi. Ben nere gideceğimizi bilmiyordum ama hemen motorumun anahtarlarını alıp babamı takip ettim. Babam ise garaja doğru gidiyordu. Ben ne olduğunu anlamamıştım.

Babam garajın kapısını açar açmaz gördüğüm karşısında şok olmuştum.

"B-baba B-baba b-bu... "

"Evet kızım bu artık senin"

Ben ne diyeceğimi bilmiyordum. Çünkü çok mutluydum ve çok heyecanlıydım. Sırf yarınki yarış için babam bana yeni bir motor almıştı ve bu aldığı motor şimdiki kullandığım motordan çok daha güzeldi.

" Seni çok seviyorum babammm. "

" Kazasız belasız kullan kızım. "

 "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MOTOR SEVDALILARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin