Başka bir yerden gelip emre'nin olduğu okula yazıldım artık orda okumaya başladım eski özlediğim arkadaşlarımla hasret giderdikten sonra görmediğim bulamadığım arkadaşım Hilay in yanına gittim ve onla onunla Emreyle çarpıştım ve yere düştüm hemen eğilip yanıma çöktü pardon çok çok özür dilerim pardon bireyin varmı diye sorduktan sonra onu yani Emreyi ittim bileklerimi tuttu düşerken benide üstüne çekti ve başardı onun üstündeydim ama dudaklarimizin birleşmesi herkesin ooo lamasina sebeb oldu onlar oo larken bende onun üzerinden kalkmaya çalışıyordum ama bi türlü izin vermiyordu bir kaç dakka ka sonra hocalardan biri ooo lama seslerine geldi bizim o halimizi görünce azarladı ve kızdı bende ondan ayrılmış bulunmaktayım ne mutlu bana hoca bize temiz bir azarlama çektikten sonra bizi düşük görmeye başladı sonra odadan gönderdi bi anda bi sinirle bu da gelen telefondan olmalı neyse biz odadan çıktıktan sonra Emre arkadaş olalım mı diye acayip bi soru sordu o azarlama ve olanlardan sonra gerçi bende durmadım o soruyu duymakla hemen kolunu burktum ve bana yalvarmasini sağladım ki bu da benim hoşuma gidiyor du o an eliyle belime dokununca mecbur geri çekilmek zorunda kaldım çünkü tikim vardı bunu öğrendiği hiç iyi olmamıştı ders zili çalınca herkes kendi başına gezinmeye başladı bende bi şekilde Emreden kurtulup yakın arkadaşım olan Hilay in yanına gittim ve onunla bu Emre konusunu konuşmaya başladık bana Emrinin en sinir olduğu mesela tiki varmı varsa şöylermisin ya benim tikim olduğunu öğrendi ve bana ikide bir tık yapıp duruyor bu durumda beni sinirlendiriyor tam üstüne bastın dedi ve anlatamaya başladı başlamadan önce iş sorun varsa sor söyleyeyim olurmu canım tmam canım:_ Emrinin tiki varmı?
_Emrinin acayip güzel tiki vardır ama ondan daha da güzeli gamzeleridir yüzden onu güldürmek hoşuma gidiyor gamzelerini den dolayı.
_hmm neden seviyomusun acaba heee
_yok ya ne sevecekmisim
_bana bak sen bu çocuğa aşık mısın? ?
_kim ben ??
_yok ben tabi sen
_ya şey olabilir aslında kıskanmıyorum değil Kaderden felaket kıskanıyorum ama kader sağ olsun beni anlamıyor ne yapsam diye düşünüyorum ama kalbinide kırmak istemiyorum
_tamam sen hiç merak etme ben konuşurum kaderle Emreden uzak durmasını söylerim
_çok teşekkürler ya
Bişey değil arkadaşlar bu günler içindir helede benim gibi arkadaş iseler😏Sabah okula giderken Emreyi yolun dönüşünde gördüm hemde kimle konuşuyordu biliyomusunuz bizim Kader le tabi ben dururmuyum hemen hızlı hızlı koşar adımlarımı kullanarak onların yanına gittim ve bi delilik yaparak günaydın aşkım diyerek emre'nin dudaklarına sarıldım 5 dakika falan öpüşmekten sonra kaderin gittiğini anladım ve ayrıldım dudaklarından emre beni belimden kavrayarak bedenlerimiz birbirine yapıştırdı nesmen hadi ama güzel biraz daha dedi "ne diyosun sen ya ben sevdiğim erkek elimden gitmesin diye bi delilik yaptım hadi de sen sen niye terbiyesizlik yapiyosun biraz dahay mis mis hadi ya aldım ben bidaha seni o sürtüğün yanında görürsem napim sen tahmin et istersen a.."
"Bana bak gelip dudaklarıma yapışan sendin birazcık daha istedim diye böyle yapamazsın tamam mı ? Beni istediğin zaman gelip öpebilecegini sanıyorsan yanılıyorsun bu arada seviyorsan gel soyle böyle yapmana gerek yoktu.
"Tamam özür dilerim ama ama ben şey ben senin beni sevmemenden korktum yüz üstü kalmaktan korktum. Bidaha benim sözüme kesme tamm mi?
"Başka isteğiniz?hanfendi
" Şuanlık yok ama ilerde olabilir 😁😁
-peki benim senden isteklerim ne olacak ?
-ne istegiymiş bu?
_ş..şey ben benimle benimle çıkarmışım benim olurmusun kalbimin kraliçesi gözümün nuru olurmusun he..
_sen sen ciddimisin?
Yok ya ben hayalim hayaletimm ben ruyadasin bende senn rüyanın içindeyim..😁
-ne diyosun sen ya ciddi ol biraz.
-benim ol sadece ve sadece benm ol
-ben ben zaten seninim hep seninim ama sen bilmiyorsun ki bunu gözün yumuk geziyorsun aç gözünü biraz direğe tostlicaksin ama açarsan gözünü beni göreceksin.☺😊
-aşkım hadi sınamaya gidelim mi ilk günümüzü böyle kutlayalım olurmu?
-sen ne dedin daha demin?
-sınamaya gidelim mi?dedim
-yok ondan önce ne dedin
-aşkım dedim ne diceğim başka sevgilim degilmisin
-öylemi yim
-evet öylesin
-tamam o zaman gidelim..Sınamaya gelirler emre korku der bende aşk dedim ama bi karar veremeyiz görevlinin bize yaptığı teklifle hangisine gideceğimizi buluruz zombi ve aşk filmin başlamasına 15 20 dakka varmış bizde biletleri misirlari ve içecekleri aldık sinemada yerimizi aldığımızda film başladı ve ben zombi ve aşk filmini sevmiştim ama zombiler çok korkunçtu bende her korktuğumda emre'nin omzuna başımı koyup korkunç olan sahnenin gitmesini bekliyorum ama emre sırıtıyor her korktuğum anımda tamam anlıyorum komik olabilir ama korkuyorum ben napim sonunda sinema bitti ama benim korkularım bitmedi çünkü o zombilerin kanı halen daha gözümün önünden yüzleri aklımdan çıkmıyor du akşam yemeği için sinemadan çıktık ama emre bana çok garip bakıyordu " ne o sinemada ki zombiye mi benzettin?"dememle minik siritmayla başlayıp yüksek sesle kahkahalar atmaya başladı tek elimle onun azını kapamaya çalışırken tek elimle de çantamı tutuyordum ama onu susturmak biraz zor oldu "hayırda korkudan böyle sarhoş gibi gözükmekten ve sarhoş gibi yürümekten vaz gelmezsen sadece ben değil herkes sana kahkahalarla gülecek."ya o kadarmı komigim ya şuan?"evet malesef çok komiksin Şuan hadi yalnız böyle konuşurken bi restorant gördüm hemen Emreyi restoranda doğru çekmeye başladım "hadi burda yiyelim yemeğimizi benim daha yürümeye gücüm kalmadı "dedim"yaa o kadarmı aciktin ve yoruldun?"evet napim 1 saattir yuruyoruz"derken onu ikna etmeyi başarmıştım sonunda içimden dans ederek yaşasın ben diye dans edip bagirsam da haykirsam da dışımdan sadece şirin mi şirin bi minik gülümseme☺yerleştirdim ve hemen masaya oturdum aniden garsonun sesiyle irkildim "hii" çıkı verdi bi an ağzımdan korkudan bi an zombiler beni kaçırmaya geldi sandım ama zombiler değilde garson muş neyse garson bize ilk önce hoşgeldiniz dedi sonra elinde ki menüyü bize uzattı uzatırken de icecekle mi başlamak istersiniz yoksa direk yemekli diye sorduktan sonra bir iki adım geri çekildikten sonra cevabımızı beklemeye başladı emre ağzını aralarında konuşmak için ben hemn atılıp yemek lütfen dedim garson gittiğinde ise emre gülerek baktı "ne o çok mu aciktin?"ee yani 1 saattir dolastiriyorsun beni"diye cevap verdim sırıtarak "Tamam "dedi konuşmamız bittikten sonra siparişleriniz geldi diye bi ses duymakla irkildim ve başımı sağa sola çevirirken garsonu masaya yemekleri koyarken gördüm sıcak bi gülümsemeyle teşekkürler dedim afiyet olsun deyip uzaklaştı o akşam masamizda sadece sessizlik ve biz etrafimizdakiler vardı bide garsonlar tek ses gitarda birikmiş gibi sadece o konuşuyordu sanki gerçi öyleydi de zaten gitarda tüm sesler yapılırken emre önümde diz çökerek yüzüğü bana uzattı ve benimle evlenormisin? Dedi ilk başta ne diyeceğimi bilemedim ama sonra aniden sonsuza Denk seninle bu yola varım eveeeeeet diye bağırdım aniden parmağımda minik bi ağırlık ve öpücük hisseddim emre yüzüğü parmağıma takmış ve elimi öpüyordu o an etraftan bi ooo sesleri ve alkışlamak sesi geliyordu emre..
Şimdilik bu kadar yakında yine görüşmek üzere canlarım. .
Yorumlarınızı oylarınızı eksik etmezseniz sevinirim 😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Sadece Benim
De Todoİçinden geliyorsa herkes yazar yazmak için bir sebeb yoktur ki