Fantasieland

5 1 0
                                    

Als ik wakker word, ligt Lisa naast mij. Gelukkig, met haar gaat het goed. Met een schok denk ik aan de ratjes. Oohhhw nee! Hopelijk hebben ze de duik overleefd. Snel kijk ik in de buidel... Ash leeft! Ze moet wel een super power hebben. 'hehe het was al zo benauwd hier, bedankt dat je me hebt vrijgelaten' huh? Wie is daar. 'joehoe onder je.' ik kijk naar beneden en zie...Ash! Kan jij praten. 'dat kon ik altijd al alleen jij verstaat mij niet.' aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!!!!! Lisaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Ash kan praaattteeeennnn!!!!!! 'huh wat is er? Ik sliep zo lekker' Ash kan praten! "Wat is daar zo gek aan?" Ash snapt nog steeds niet waarom dat raar is. 'dat is wel raar ja' waar zijn we eigenlijk? 'weet ik niet, maar ik ga even kijken hoe het met Rosie gaat.'
Lisa opent de buidel. Rosie leeft nog wel maar het gaat niet heel goed met haar. Ik vraag haar, hé gaat het goed met je en kan jij ook praten? Een zacht gepiep komt uit de buidel. Het gaat dus niet zo goed. Ik kijk om me heen opzoek naar iets warme en zachts voor Rosie. Al snel zie ik dikke zachte mos. Dat pak ik en stop ik in de buidel. Ash laat ik loslopen omdat ze gezond is en kan praten. 'dan nu maar uitzoeken waar we zijn' ik ben het roerend met Lisa eens.
Klapperklapperklap! Ooooo wat nu weer. Een duif komt aan vliegen. 'Heeeee jullie vroegen waar je bent. Nou het antwoord is Fantasieland' de duif vliegt verder. Oké nou we zijn in Fantasieland en nu. "Hee laten we gaan lopen en rondkijken." Goed idee. ' misschien ook iets te eten zoeken.' hihi Lisa smikkelbeer. "Tjonge jonge jullie zitten je druk te maken om eten. We moeten onderzoeken."
Daar gaan we dan. Opzoek naar... Iets.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 03, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

fantasielandWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu