Початок

87 4 1
                                    

  - Доброго ранку і мене звати Софія Кростре. Мене відправили до вас на практику. Якщо я не помиляюсь ви капітан Стів Волкер. 

- Саме так і ласкаво просимо до нашої команди. Давай зі всіма познайомимся.

Ми пройшли в великий зал, там де багато, і столів, і комп'ютерів.

- Дивись це Курт Робсон та його напарник Скот Деві. - продовжував мій капітан.

- Привіт новенька - хором прокричали двоє хлопців.

- А це твій помічник Руперт Бартон. Знайомтесь.
Введи її в курс справи. - останні слова були звернені до молодого хлопця моїх літ.

- Привіт, ти вже знаєш як мене звуть, а я - ні.

- Привіт мене звати Софія.

- Сідай сюди, та слухай уважно про справу яку я тобі розкажу.

*Справа #113*
Вбито 8 жертв всі дівчини. У жертв різний вік. Поруч з ними завжди знаходять старі прикраси. У всіх дівчат/жінок було знайдено сережки. Жертва помирає від болю, на тілі всіх дівчат/жінок найрізноманітніші побої.
- Руперт ти де? Тебе до телефону кличуть - прокричав звідкись Курт.
- Дочитаєш сама, добре?
Взявши документи я швидко пройшлась по відомостях. Але нічого важливого не знайшла, крім опису прикрас.
- Швидко збирайся їдемо на місце вбивства.- підійшов Бартон беручи легку куртку.
- Добре.
Швидко доїхавши до місця вбивства. Ми почали огляд:
В залі на підлозі лежала дівчина. Одразу видно що вона померла від втрати крові. Вся одежина була порвана, волосся заплутане і недбало підстрижене. Її лице має дуже багато синців. Але як і говорилося в документах у її вухах були сережки, а навколо було розсипане намисто.
На це було не дуже приємно дивитися.
- Софія, дивись, на це - на стіні було написано англійськими буквами " I'm fine" - Правда цікаво?
- Так, але чому це написано біля жертви? Якщо перевести це буде "я добре"...- мені було дуже цікаво чому, але відповіді завжди криються в запитання.
Руперт пішов говорити з медекспертами, які тільки що приїхали.
А я почала дуже детально все оглядати. В мене з'явилося багато запитань, та ні однієї відповіді.
Обдивившись кожен куток я зрозуміла, що більше нічого не знайду. І пішла шукати свого напарника .

Бабусині прикраси Where stories live. Discover now