Tehát... Ahogy belépett az a személy meg látta hogy Tord mit csinál és kivel..
-Mit csinálsz főnök?! - hát persze hogy Patryk volt az....
Erre Tord meg fordult de közbe a kést Tom másik szemébe szúrta és forgatta
-Én? Semmit - kisebb vonosz vigyor jelent meg az arcán-Ez... Tényleg Tom? - kicsit oldalra döntötte a fejét hogy tisztán lássa hogy tényleg ő-e....
Tord rá nézett Tomra de a vigyor nem tűnt el majd vissza Patre..
-Igen, ez ő..... De mit akartál?
-Semmit... Csak hallottam a kiáltásokat... - ahogy ki mondta ki is ment..
Tord újra Tomot nézte majd ki húzta a kést és lerakta
Tom ordított a fájdalomtól
A piros pulcsis fiú a szekrényéhez ment majd egy szemüveg szerű tárgyat vett ki, Oda ment Tomhoz majd a fejére rakta a szemüveget, majd meg szólalt le görnyedve hozzá.- Ha elmész és bárkinek szólsz..... Neked véres véged lesz barátom....
Tom rá nézett. Ezek után fél hogy tényleg komolyan mondja, de nem kockáztat szóval ezt felel miközben a könnyeivel küszködik:- R-rendben..... Nem megyek el.. És senkinek se mondok semmit.....
- Ezt örömmel hallom Jehova - Tord csak ennyit mondott és ki ment Tomot ott hagyva a székre kötve.
-----Eközben------
Edd és Matt nagyban keresték Tomot, végig nézték még a városon kívüli erdőt is hogy nincs-e ott de ott sem volt..
Lassan kezdték fel adni a kutatást.-Hol lehet? Már tényleg kezdek aggódni....
-Nem tudom! De remélem semmi baja... -Válaszolt Edd Mattnek. - De remélem jól van..... - egy kisebb sóhaj - Keressük tovább, vagy menjünk haza?Matt kicsit gondolkozott majd meg törte a csöndet.
- Keressük még... Hátha a..... A kedvenc helyeit néztük már? - rá néz Eddre a válaszát várva -
Edd kicsit gondolkozik majd meg szólal
- Nem! Még nem! - válaszolt Edd -
- Akkor siessünk! - Matt meg fogta Edd kezét majd el kezdett futni, Edd kicsit elpirult de mivel a kezét fogta kénytelen volt utána szaladni hogy ne essenek el.
-----------------------------------------
Tudom-tudom! Én vagyok a rossz mert vagy négy hónapig semmi hír de mit mondhatnék a part három drafton volt és nem láttam csak most! Szóval.... Sajnálom 😓😓
VOUS LISEZ
[Eddsworld] TomTord
FanfictionHa valaki nem szeretné a TomTord shippet az meg nyugodhat mert minden shippet fogok csinálni