A szökés

273 21 9
                                    


Teltek múltak a napok, Eddék nem találták meg az eltűnt kék pulcsist aki Tord el rabolt és kicsit megkínzott...

Tord Tomot egy szobába zárta, de el felejtette hogy a sok doboz mögött van egy ablak, amin egy ember ki tudna könnyedén mászni, Tom egy kijáratot kutatva matatta a falakat, ugyanis be voltak kötve a szemei... A dobozkba ütközött és el esett..

- Áu!.... Ez nyomot hagy... - mérgelődött az orra alá motyogva majd fel állt, ki tapogatta az ablak keretet majd boldogan ki nyitja az ablakot. De e közben az őrök az ajtón kívül meg hallották hogy valami zaj jött az ajtó mögül. Tom gyorsan be zárta az ablakot majd a dobozokat egymásra dobálta és a földre ült.

- Minden rendben? - az egyik őr be nyitott majd Tomra nézett

- ..... Miért ne lenne? - felelt Tom kicsit gúnyosan, az őr ki ment újra bezárva az ajtót majd a kék pulcsis ahogy meg hallotta hogy az ajtót be zárják fel pattant majd óvatosan le rakta a dobozokat egymásról és halkan ki nyitja az ablakot, ki mászik óvatosan majd el oson halk léptekkel....

          Egy kicsi idő el teltével

Tom nagynehezen haza ér, út közben kapott segítséget egy kedves nőtől, ahogy a bejárati ajtóhoz érkeztek a be kötött szemű fiú meg köszönte a segítséget majd be ment. Az ifiú hölgy el sétál a háztól majd eltűnik a szemük elöl.
A zöld pulcsis a konyhában teszi a dolgát amikor meg hallja az ismerőd hangot és az ajtó nyitódást/csukódást, ki megy az ajtóhoz, meg látja a kék pulcsist..

- Tom! - oda sietett hozzá majd megölelte, e közben Matt is le jött az emeletről.

- Tim! - csatlalkozott az ölelésbe -

- Mi történt veled?.. Hol voltál? - kérdezte Edd aggódóan -

- Tord el rabolt.... És kaptam egy kis ' emléket "... Ja és még mindig TOM a nevem..... Nem Tim.... - kicsit ki akad a Tim név hallatán -

                    -----Eközben----

A vörös vezér menne meg nézni az új vendégét, ki nyitják neki az ajtót majd az első dolog amit meg lát az hogy Tom sehol, az ablak nyitva.

- Őrök...... Hol. Van. Tom? - lassan de haragosan meg szólal. Komoran a két őrre pillant -

- Itt kellene lenn- be néz a szobába majd el akad a szava ahogy az ablakot nyitva látja.  Nyel egyet majd újra haptákba áll kicsit idegesen, a másik őr meg se szólal csak áll a vörös vezér mellett csöndesen.... Tord meg fordul majd az őröket nézi, egy ideig csak nézi őket csendesen majd ' meg szólal"

- MIRE VÁRTOK?! TAPSRA?! MOST AZONNAL MEG KERESNI! - ordítja el magát -

- IGENIS - válaszol a két őr majd el sietnek -

- Muszáj lesz meg találniuk... Ha mégse találnák legfeljebb fejbe lövetem őket..... - motyog az orra alá majd kicsit komoran a fő bázisra megy -

-------------------------------------------

Életem leg hosszabb könyve 😂 Vagyis azt hiszem, de legalább van benne valami tartalom(?)

[Eddsworld] TomTordWhere stories live. Discover now