Мене звати Катя, мені 13 і я навчаюсь у 7 класі. Я маю двох подруг: Яна та Настя. Ми з Яною дуже схожі долею та історіями з минулого. Настя - меломан і вона обожнює аніме. Інколи Настя перегинає палку, але ми всеодно дружимо...
Зазвичай я приїзджаю до школи о 8:05, але сьогодні я прийшла о 8:25.Так, як у нас починається перша пара о 8:30 і ще у нас контрольна робота з математики, то я прийшла пізно. Я мала дуже мало часу, щоб підготуватись до контрольної. Я майже все знала і здала першою. Мою роботу перевірили ще на уроці, на жаль 7. Наступний урок мене не порадував теж, оцінка 8. На перерві між історією і англійською Яна в мене спитала:
- Катя, с тобою все добре? Ти завжди була відмінницею! З математики - 7, з історії - 8. Таких оцінок ти давно не мала! І ти запізнилася на пару! Катя, що з тобою?
- Я вчора дуже пізно лягла спати і... запізнилася. Я не виспалась і дуже хочу спати. На уроці я просто засинаю і я не уважна на уроках. Що буде на уроці англійської мови?
- Катя, йди додому. Тільки попередь Анну Дмитрівну (класний керівник), а Максиму Володимировичу (вчитель з англійської мови) я все поясню. Він зрозуміє.
- Дякую, Яно. До зустрічі!Класний керівник - це вчителька з біології, її кабінет на другому поверсі. Коли я підіймалася на гору, зустріла хлопця з 8 класу, Олега. Він бачив, що я ледве трималась на ногах і допоміг піднятись на гору, щоб я не впала.
- Я так бачу, ти не виспалась?
- Так, ще й день не вдалий.
- А ти куди? До Анни Дмитрівни?
- Так. А ти звідки знаєш?
- Я чув, як ти з Яною розмовляла, повз просто проходив.
- Ти не міг просто пройти повз. У тебе уроки в іншій частині школи... ти слідкував за Яною?
- Ні, не за Яною, за тобою... я давно мав тобі сказати, що...
- Що сказати?
Недовго промовчавши, Олег підійшов до мене, обійняв і прошепотів "Я кохаю тебе, ще з 6 класу".
- Вибач, але я маю йти. - розгублено сказала я.Я зайшла до кабінету. Анна Дмитрівна побачила мене і я навіть не встигла й слова сказати, як вона мене відразу ж відпустила.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Вовча зграя
WerewolfЦя історія про дівчину, яка стала перевертем після падіння зі сходів... ця подія змінила її життя на краще