*Reaper*
Heh, kocham kłócić się z Genusiem... To jest cudowne zajęcie... Ale widać, że teraz troszkę się wkurzył... No może i bardzo się wkurzył...
-Oh... Skarbie no, nie denerwuj się już... - Powiedziałem spokojnie patrząc się na niego po czym lekko podszedłem do niego.
-Spokojnie... Spokojnie... Kurcze jak ja mam się nie denerwować?!? - Zapytał cichym warknięciem po czym wywrócił oczami i skrzyżował ręce patrząc się na mnie ze złością.
-Um... Przepraszam? - Powiedziałem, czy tam zapytałem, ale od Genusia ponownie kapciem w głowę dostałem.
-Pieprz się... - Warknął ponownie po czym odwrócił się do mnie tyłem, na co chytrze się uśmiechnąłem i przytuliłem go od tyłu.
-Z Tobą chętnie ~-Szepnąłem do jego ucha (?) przez co Geno lekko się zarumienił i próbował zakryć twarz swoim czerwonym jak okres szalikiem.
-Wybaczcie, że wam przeszkadzam ale... Chce z tobą Reaperze porozmawiać... - Powiedział nagle Ink który nie wiadomo skąd się tutaj wziął... Albo nie zauważyłem go...
-Mweh... Okej... A! Genusiu przygotuj dla nas łóżeczko ~-Powiedziałem do Geno oddalając się wraz z Inkiem w celu rozmowy.
-WAL SIĘ!! - Krzyknął lekko podirytowany ale nadal słodko rumienił się na czerwono, na co lekko się zaśmiałem i spojrzałem na Inka.
-Z Tobą chętnie! - Od krzyknąłem po chwili w stronę Geno na co on zaczął coś mamrotać pod nosem i usiadł zakrywając twarz szalikiem.
-Serio Reaper? - Zapytał nagle Ink przez co mimowolnie spojrzałem na niego.
-Oh... Oczywiście, że serio... - Powiedziałem z lekkim śmiechem po czym dałem ręce do kieszeni i lekko zmrużyłem swoje oczy.
Po kilku minutach doszliśmy do jakiegoś odosobnionego miejsca na co zatrzymaliśmy się.
-A więc... O co chodzi? - Zacząłem spokojnie patrząc się na Inka, który zaczął nad czymś myśleć.
- Bo ty masz dobre stosunki z Bad Sansami tak? - Zapytał i lekko nerwowo zaczął bawić się palcami.
-Um... No tak... - Powiedziałem lekko patrząc na ziemię, ale po chwili ponownie spojrzałem na Inka.
-A więc... Nie będę owijał w bawełnę... Chodzi o to, że ja wraz z Dreamem i Blue, chcemy zrobić małą niespodziankę dla Bad Sansów i musimy się dowiedzieć co lubią... Masz może jakieś informacje? - Zapytał Ink kończąc monolog na co lekko zmrużyłem oczy patrząc się na niego.
-Tia... Mam tam kilka informacji o nich... Ale o kogo dokładnie ci chodzi? - Zapytałem wyciągając ręce z kieszeni ale po chwili lekko skrzyżowałem ręce.
-Um... Może o Dust'cie... - Powiedział z lekkim uśmiechem, na co lekko się zaśmiałem i po chwili cicho westchnąłem.
- A co dokładnie ? - Zapytałem lekko ciekawy po czym zacząłem unosić się w powietrzu.
- Ummm... Może... To co lubi ? - Zapytał lekko mrużąc oczy , ale po chwili uśmiechnął się patrząc się na mnie z uśmiechem.
- No ok... Wiec tak... Dust lubi wiele rzeczy... Ale od pewnego czasu... Od której tam walki z wami , zaczął "lubić" tego małego niebieskiego... Jak mu tam... A Blue ! Tak właśnie jego... - Powiedziałem z dumnym uśmiechem.- Ale jeszcze lubi kotki... Ale nie te z piwnicy... - Dodałem z lekkim śmiechem patrząc się na lekko zażenowanego Inka.
CZYTASZ
Wielkanocny specjal
FanfictionStar Sans postanawiają zrobić coś specjalnego dla Bad Sansów... Czy im się to uda? Co się stanie? Jak Bad Sans zareagują? Tego dowiecie się w tym specjalu!! Serdecznie zapraszam ~