Umduğumu gerçekleştirme zamanı artık geldi çattı sırada öylece oturuyor ve derste sıkılıp karalamış olduğu deftere dalmış bakıyordu başımı ona çevirdim ve öylece onu izledim ilk başta fark etmedi sonrasında gözlerimi ona dikdiğimi anladı bana döndü ben ona bakıyordum o da bana gözlerinin mavisi beni zaten her zaman etkiliyordu fakat hiç bu kadar yakından görmemiştim ve hiç bu kadar yakınlaşmamıştık.Usulca ona yaklaşmaya başladım yanına yapışıncaya kadar çaktırmadan geldim tüm cesaretimi topladım ve Jacoba >>Seni Seviyorum<< dedim bunu dememle birlikte kollarımı onun boynuna dolayıp ona sarılmam bir oldu aslında öpücektim ama o an buna cesaret edemedim sarıldım hemde sımsıkı fakat hala sırtımda onun ellerini hissetmedim bana hala sarılmadı öylece kaldım geri çekilmeye ve uzaklaşmaya başlıyordum ki kollarını belime doladı bana sımsıkı sarıldı ve >>Bende Seni Seviyorum Prenses<< dedi bunu duyduğum anda ona çikolatalı rujumu tattırmaya yeltendim ve onu öptüm.Hayatımın en özel anıydı bu.Ona ilk sarılmam,onu ilk öpüşüm asla aklımdan çıkmaz.Neyse tam romantizmin doruklarındayız ki lanet olsun yine o lanet kapı tıklatıldı hemen geri çekildim elime kalem aldım ve deftere saçma sapan yazılar yazdım Jacobta aynı şekilde irkildi ve uzaklaştı içeri girenler daltonlardı Angela,Carly ve Amy .İyide neden kapıyı çaldılar diye düşünürken tüm sınıf içeri toplanmaya başladı o zaman anladım ki zil çalmış Jacobla sarılırken ve öpüşürken zili bile duymaz olmuşum aşk işte insanı kör ve sağır eder.Ve şimdide ders matematik lanet giresice hoca yani Natali gözlüklerini dikmiş sınıfa doğru yaklaşıyordu.Ama onu dinliyen kim? Jacobı gördüğüm andan beri sanırım çıktığımız andan beri hiçbirşeyi umursamıyordum.Annemi,babamı,kız kardeşimi,hocaları,ödevleri,dersleri.Bunların hiçbiri umrumda değildi beni bir tek Jacob mutlu ediyor yüzümün gülümsemesini bir tek o sağlıyordu işte bunun için bu adama aşığım.Biliyorum derslerimi çok astım artık tembel bir kızdım,ailemle hep kavga ediyordum ve eskisi gibi cici bir kız değildim önceden kendimi beğendirmeye çalıştığım bir sevgilim yoktu fakat şimdi Jacob var onu çok seviyorum ve daltonların eline koz vermemek Jacobı kaybetmemek için çok farklı davranıyordum.Mesela saçlarımı boyuyor ve açık bırakıyordum.Abartılı makyajlar yapıyordum,eteğimi kısaltıyordum cici beyaz çorabımı bırakıp ten rengi çorap giyiyordum Jacobın hoşlandığı kokuları anlayıp öyle parfümler arıyordum ve ben tüm bunları Jacobı daltonlara vermemek için yapıyordum çünkü onlar sevgilimin aklını fazlasıyla karıştırıyorlardı ve Jacob benden uzaklaşıyordu buna gerçekten dayanamıyorum fakat Jacob bu sıralar bana çok ters davranıyor nedenini bir türlü çözemedim.Onu incitmekten korkuyorum bu yüzden sormak istemiyorum ama böyle olmiycak benden uzaklaşmasına dayanamıyorum ona en kısa zamanda bunu soracağım...