Co to?

12 3 0
                                    

,, Diano! ", zavolali na mě rodiče když jsem si zrovna chystala školní tašku na další nudný den.
,, Přines školní průkaz, něco ti do něj napíšeme. ", já jen znuděně odpověděla.

Za chvíli jsem šla zpátky nahoru do svého pokoje, který je plný psích plakátů. V průkazu jsem měla napsáno, že mám dřívější odchod z výuky z důvodu návštěvy lékaře.
Prý jdu na alergoologii. Vůbec tam nechci, protože si naši utvrdí, že nemůžu mít psa.

Ráno jsem vstala celkem v pohodě, protože se zase uvidím se svýma nejlepšíma kámoškama. Na autobusáku jsem byla docela včas a tak jsem mohla přemýšlet nad tím jak by to vypadalo kdybych měla psa...

Mé snění přerušil přijíždějící bus.

Ve škole na mě čekaly moje BFF Wendy a Ema, které se samozřejmě bavily o jejich psech. Hodně mě to mrzí když si vedle mě povídají o jejich psech i když ví, že je to pro mě velmi nepříjemný, ale já už si na to zvykla.

Školní den ubíhal rychle. Většinu hodin jsem přemýšlela nad dnešní kontrolou. Pořád jsem se bála, že se má alergie zhorší a můj vysněný pes bude ještě dál.

Konečně odbyla má poslední hodina a já se vydala ze školy na parkoviště, kde má čekat mamka.

Hned co jsem dorazily posadily jsme se do čekárny a čekaly jsme na řadu. Po vyšetření jsme zase čekaly na výsledky a já si jen říkala:,, Prosím, prosím ať se to moc nezhorší. " Asi po deseti minutách přišla sestřička a zdělila, že se má alergie velice zlepšila. Po této neuvěřitelné informaci jsem byla úplně nadšená a už jsem si v duchu jela pro pejska.

Omlouvám se za nějaké pravopisné chyby. Máteli nějaké komentáře k tomuto příběhu, budu ráda za komentář.

Cesta na vrchol🐕Kde žijí příběhy. Začni objevovat