Taigi visi žinot mano vardas Hannah. Mano gyvenimas suknistas. Neinu į mokyklą, tėvai sako, kad bus geriau jei lankysiu internetinę mokyklą. Gyvenu toli nuosavo tėvų. Jie gyvena Malibu. O aš suknistam New York mieste. Turiu vaikiną kitam J.A.V gale. Susipažinome stovykloje. Jo vardas Justin. Mes retai susitinkam. Tik per šventes. Bet tai ne apie tai. Einu jau rengsiuos ir eisiu valgyti. Nuėjau į savo mėgstamiausia saldainių parduotuvę. Ten nusipirkau savo mėgstamiausių saldainių Herseys taigi ai dar paėmiau Radler nors man tik 16, bet man pasisekė,nes ten dirbo mano geriausia draugė😊. Tai va dar nuėjau nusipirkau karamėlinių saldainių ir pribėgus prie kasos dar ir mano mėgstamiausia čiulpinuką. Nuėjau prie supynių. Supausi ir valgiau saldainiu.
-Mhh,- pasakiau sau.
Tada prie manęs priėjo vaikas ir plonu balseliu pasakė.
- Tau tuoj bus bliogai.
- Kodėl?- pasakiau aš.
- Todėl...- nespėjas atsakyti apsiverkė ir nubėgo.
Na ką galvoju šiaip vaikas kvailas.
Tada aš krepšinio aikštelei pamačiau Justin.
Jis buvo su kita.
Man atrodė širdis plyš. Aš pribėgau prie ir jo. Ir atsisėdau ant suoliuko. Tai va aš pasielgiau kaip tikra moteris ir trenkiau jam.
***Justin pozicija***
Žinau ką pasakys Hannah, bet aš myliu tą velniukę Roberta. Aš del Robertos net į New York'ą atsikrausčiau. O ne Hannah ateina.
- Labas, Han..- ir ji man trenkė.
- Tai tu man neištikimas,- pasakė Hannah.
- Taip tarp mūsų viskas baigta,- pasakiau.
- Na ir gerai gyvenk su šita Kekšę,- ir ji pabėgo.
*** Hannah pozicija***
Aš negaliu Justin susiradi kažkokią kekšę. Kai ją pamačiau tai vos neišvėmiau visų saldainių. Kokia ji baisi. Kaip kokia bomžė. Gal man nueiti į parką, apsiraminsiu. Taip padariau.
- Gal einu užsidėsiu riedučius,- pasakiau sau.
Nuėjau namo ir pasidėjau daiktus ir išėjau į parką jau su riedučiais. Nenoriu girtis, bet tikrai gerai moku važiuoti su riedučiais ir mokausi dar triukų. Važiavau į parką. Ten buvo ranpos tai pabandžiau ant jų pasivažinėti. Staiga girdžiu balsą iš už nugaros.
- Hey gražuolę, nešk šen užpakaliuką,- pasakė kažkas.
Atsisukau ten stovėjo gražus juodaplaukis vaikinas, mėlynom akim ir raumenukais. Aišku nenorėjau su juo susitikti, bet man dar vis skaudėjo širdį dėl, kad išsiskyrėme su Justin.
- Okis,- pasakiau ir privažiavau.
- Opa kas atėjo,- jaučiau kaip kažkas su griebė man užpakalį.
Aš nusišypsojau, nes norėjau sukelti pavydą Justin.
- Labuką,- pasakė jis.
- Nu labuka,- pasakiau
- Aš...- tada praradau samonę.
Atsibudau kažkieno kėdėje pririšta.
- Sakyk ką žinai,-kažkas pasakė iš už nugaros.
- K-ką?
Tada kažkas trenkė man per veidą.
- Ką matei, klausiu?
- Aš nieko nežinau, atstok.
Tada jis man vėl trenkė ir aš atsijungiau. Atsikėliau su dideliu skausmu visam kūne.
- Na ką mažyte velniuke, gera buvo.
Aš nesupratau ką jis šneka.
- Ilgai neatsikėlei tai pasinaudojom tavim gražuole.
- Ne tu negalėjai...- norėjau pajudėti, bet viską skaudėjo.
Jis ilgai juokėsi, ir suko pistoletą aplink pirštą.
Staiga pro langą išgirdau kaip atvažiavo kažkokia mašina.
- Stok ją prievartauti ją, Jake. Arba nušausiu.
- Hannah tau viskas gerai?- paklausė vaikinas.
Vyras kuris mane pagrobė išsigando ir isšoko pro langą ir mirė. Vyras kuris buvo atvažiavęs. Jis nusisuko. Man galvoje dar vis buvo klausimas iš kur žino mano vardą?
- Labas aš William.
- Labas, aš Hannah.
- Žinau tavo vardą. Eime.
Taip ir nepaklausiau jo iškur žino mano vardą, bet net byjojau paklaust, o gal tai meilė, nes jis toks gražus elegantiškas...
- Hannah, nesuprask blogai bet....
***Wiliam pozicija***
- Hannah, nesuprask blogai, bet turiu tave veštis pas save tau gresia pavojus...Sveiki , istorija bus po Velykų!
Jau 500 žodžių.!