A jó hír az hogy Rey a sötét oldalon áll. Ebben csak az a borzalmas, hogy a kezével kellett fizetnie a boldogságért. Az ellenállók ellen fordult, aminek az lett a vége, hogy a küzdelem végén majdnem megölték.
-Pár órával ezelőtt-
- Nem! Hallani sem akarok a hülye ötleteidről! - rivallt rá Rey Leiára. A lány nagyon feldúlt volt, ugyanis elrabolták Bent..a szerelmét. Állítólag ki akarták végezni, de végül lemondtak a tervükről.
- Megmentem őt, ha kell átállok a sithekhez..vagy akár fel is áldozom magam!
- Rey, ne beszélj őrültségeket! Gyere üljünk le, és tisztázzunk mindent.
- Nem, nem és nem ! Hagyj már végre békén, nem vagy az anyám.. Elmegyek, és átállok az Első Rendhez! - Leia lefogta a lányt, majd szólt Poenak. Dameron hozott egy adag nyugtatót, amit beszúrt az ekkor már meglehetősen ellenkező Rey alkarjába. A lány pár percen belül el is aludt.
Amikor magához tért le volt kötözve az ágyra. Nem tudott szabadulni, ezért az Erő segítségével megszerezte az asztalon elhelyezett fénykardját, amivel szétszabdalta a köteleket. Kiment az ajtón ahol szerencsére nem álltak katonák. Ám mikor a leszállóhelyre ért valaki megfogta hátulról. Egy pilóta volt az. Fénykardja segítségével hamar boldogult. Az első elérhető hajóval felszállt, az irányt az Első Rend hadiszállása felé vette, ugyanis Kylo ekkora már rég kiszabadult az Ellenállók fogságából.
Nemsokára már az Első Rend hadiszállásán volt. Szó nélkül engedték leszállni a hajóját. A rohamosztagosok már ismerték Reyt, néhány korábbi incidens által. Az egyik főtiszt elkísérte a lányt Benhez.
- Uram, egy hölgy van itt- kopogott be az admirális Kylo szobájának ajtaján.
- Rendben. Bejöhet..Úgy értem maga nem, csak Rey.
- Igen is uram!-nyomta be a helyiség kódját a katona. -Rey benyitott a szobába, ahol szerelmét a földön ülve találta nagyapja maszkjával a kezében.
- Hát te?- kérdezte Ben bánatosan.
- El kellett menekülnöm az Ellenállóktól. Egyszerűen nem hagytak békén.. Mindenki azt hajtogatta hogy biztos az agyamra ment ez a sok küzdelem, és beleőrültem. Meg hogy ne álljak át az Első Rendhez...és nekem ebből már na-nagyon elegem van!- fakadt ki a lány.
- Hé, nyugi nem lesz semmi baj! - ölelte magához Kylo.
- Legyél a tanárom! Kérlek.. Most már végleg átállok hozzád. Nem bírom már ezt tovább..
- Leszek a tanárod, csak légyszíves nyugodj le mert egyébként kénytelen leszek adni neked egy nyugtatót.
Rey elaludt Ben karjaiban. Amikor felkelt szerelme éppen az arcát simogatta.
- Jobban vagy ? - kérdezte Kylo kedvesen.
- Igen, sokkal jobban.
- Örülök- nyomott egy puszit Rey homlokára. -Ám ezt a pillanatot is megszakította valami.. Jobban mondva valaki.
- Uram! Az Ellenállók megtámadták a bázist! Jöjjön kérem, szükségünk van magára..- rontott be egy rohamosztagos a helyiségbe.
- Tessék ?! Ez ho-hogy lehet? Azonnal megyek.. Köszönöm hogy szólt hadnagy!
- Szívesen uram!- szólt vissza siettében a katona.
- Nem jöhetsz velem, Rey! Túl veszélyes lenne..
YOU ARE READING
Novellák, és agyszülemények
RomanceRövid novellák, apró történetrészletek bizonyos karakterekkel. Amilyen témákra lehet számítani: - Star Wars - Stranger Things - The Maze Runner Meg igazából akármi ami még eszembe jut.