Тиймээ би мэдэж байсан юм. Аав хэлсэн үгэндээ заавал хүрдэг зарчимч хүн , надын хэлсэн юмыг юман чинээ боддоггүй өөрийнхөөрөө зүтгэдэг тийм л хүн. Манай аав солонгостоо 2т бичигдэх QUEEN'S( хатад)
нэртэй үнэт эдлэлийн компаний захирал, эмэгтэй хүн бүрийн л хүсдэг зүйлсүүдийг манай компани шигтгээ болгонын гараараа шигтгэж хийдэг. . . . Аавын гол хөрөнгө оруулагч хүүгээ надтай гэрлүүлэхийг санал болгосон гэсэн аав тэр даруйд нь л зөвшөөрчихсөн. Үнэхээр гомдмоор. Ээжийг байсан бол ингэхгүй л байсан байх даа?
Би чинь дөнгөж 18хан настай 12р ангийн сурагч шүү дээ. Намайг И Лалиса гэдэг. Гэхдээ Лиса гэж дууддаг юм. Би эрлийз, аав минь солонгос ээж минь тайланд хүн байсан юм. Аавыг маань И Минхён гэдэг 37 настай. Би солонгостоо хамгийн сайн сургууль гэдгээрээ алдартай баячуудын сургуульд сурдаг . Би 3 сайн найзтай . 3уулаа надтай чацуу. Гэхдээ тэд баян биш зүгээр л жирийн дундаж амьдралтай. Бид 4 4үүлээ энэ сургуульд сурдаг юм манай 3 сайн сурдаг болохоор тэтгэлэг олгоод сурж байга юм.Хамгийн гол нь тэр ямар айлын хүүхэд болоод зөвшөөрсөн юм бол?
Энийг л мэдмээр байна. Маргааш уулзахдаа асуучихдаг юм бил үү?Гэхдээ би лав уулзахдаа албаар чөлөөт загварын хувцас өмснөө.
Маргааш нь:
Аав: миний охин юу ч гэсэн уулзаад үз? Чамд таалгдах ч юм болов уу? Хэн мэдлээ
Би үнэхээр юу ч дуугарахыг хүсэхгүй байна бас үзэн ядаж байна! Гэхдээ миний аав шүү дээ.
Би: ойлголоо доо.
Би ч байдаг этгээд хувцаснуудаа өмсөөд очлоо. Яг одоо миний өөдөөс миний ирээдүйн нөхөр над руу ёжтой нь аргагүй инээгээд сууж байна.
Ххх: чи надтай уулзахыг хүсээгүй юм уу?
Би: мм тийм
Ххх: ингэх тусам чинь сонирхол татаж байна бас наад хувцас чинь
Ааш ингэх гэж өмсөөгүй юмсан ууг нь эрчүүд чинь тийм эмэгтэйлэг хувцаслалтанд дуртай байдаг биздээ?
ТАНИЛЦУУЛГА:И Лалиса 18 настай. Загвар өмсөхч болох мөрөөдөлтэй.
1. Ким Жисү , 18 настай загвар өмсөгч болох мөрөөдөлтэй
2. Ким Жэнни, 18 настай загвар өмсөгч болох мөрөөдөлтэй
3. Чэён,18 настай загвар өмсөгч болох мөрөөдөлтэй4. Жон Жонгүг 19 настай. ДУУЧИН болохыг хүсдэг.
A/n: admin ganaa baina tusalj demjeerei all follow, vote and comment❤️❣️
YOU ARE READING
💘Love story💘
FanficLisa Jungkook 2iin eedreetei hairiin romance-iig zovhon endees🤭🔜❣️ Admin- Ganaa