Hz. Muhammed(S.A.V)

141 40 21
                                    

Selam Aleykum;

Bu kitabı 20.04 tarihine kadar yazmak istiyorum. Biliyorsunuz ki o tarihte Efendimiz dünya'ya teşvik etmiştir. Bende onunla ilgi güzel anlamlı, yaptığı davranışları kısacası hayatından küçük bir kesit vermek istiyorum inşallah...

Bu dünyada hepimizin var olma sebebi Peygamber efendimizdir. Yaşadığı hayat ile tüm insanlığa örnek olmuştur. Yaşayanların en kıymetlisi ve en güzeli olan rahmet peygamberi için söylenmiş güzel sözler var. Geçici olan bu dünyada her zaman yanlış yollara sapma gibi sıkıntılarımız oluyor. Fakat unutmamız gereken bir durum var. Her şeye rağmen doğru yola yeniden başlamamız. Çünkü bu dünya bir gün bir şekilde son bulacak. Her ana karakterin ölümü gerçekleşecek. Yılmadan ve usanmadan doğru yolda kalmak içi tüm gücümüzle çalışmamız gerekiyor. Bu yolda ise rehber alacağımız mükemmel bir elçi var. Bu yüzden hayatı ile bize rehber olan bu ışığı takip etmeli ve Allah’ın rızasını kazanmak için elimizden geleni yapmalıyız. Efendimiz Hz. Muhammed’e yazılan hoş sözler insanların kalbinde bu hasreti anlatmak için yeterlidir bazen...

(Selam olsun ümmeti için çabalayana peygamber canlılar sana feda olsun. Kurbana oluruz sana. Islami sevdirdin bize. Mahşerde buluşmak için can atıyoruz. Ey güzel peygamberim öyle bir aşksin ki anlatmaya hiç bir şey yetmez)

SEVDASI MUHAMMEDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin