NOVA U SKOLI

40 3 0
                                    

*Ponedeljak*

Kao i svako jutro svojim vikanjem budi me mama.
Mama: SARAA MORAS U SKOLU BUDI SE DORUCAK TI JE U KUHINJIII!!
Ja: evo mama jos 5 minutaa.
Mama:tih tvojih 5 minuta uvjek bude pola sata.

*Sara*
Prvo kada ustanem provjerim instagram... zatim otidem u kupaonicu obavin jutarnju higijenu otusiram se i zatim najgori dio jutra sto obuci?!
Skupim hrabrosti i zavirim u svoj ormar... za danas sam odabrla ovo:

Otisla sam u kuhinju pojela vafle

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Otisla sam u kuhinju pojela vafle.
Uzela torbu sjela u svoj novi auto. Da imam 17 i vozim auto mama je to sredila.

Kada sam dosla pred skolu parkirala sam na prvo slobodno mjesto

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kada sam dosla pred skolu parkirala sam na prvo slobodno mjesto. Svi su me gledali u cudu. Neke cure su kometirale a pogotovo skupina fackboy dcekiju medu njima i Alex.
Kada sam usla u skolu moral sam kod ravnatelja da me posalje u moj razred i da mi da kljuceve od ormarica.
Kada sam dosla u razred svi su me gledali sve su klupe bile popunjene osim zadnje klupe kod ekipice fuckboya. Ali morala sam negdje sjesti. Prvi sat smo imali bijologiju mrzim taj predmet.
A drugi sat povjest pod povjesti okrenuo mi se.
Alex: kako se zoves ljepotice?
Ja: imenom i nisam ti ja nikakva ljepotica.
Alex: a ti bas volis glumiti nedodirljivu.
Ja: aha...
Alex: dobro nedodirljive ljepotice.

Samo sam ga ignorirala i radia sto smo trebali. No on je bas uporan spremala sam knjige iz povjesti u ormatic a odjednom se on pojavi ispred mene. Pitao me za broj no samo sam okrenula leda i otisla na drugu stranu. Do mene je dosla Iva i pristojno se predstavila.

Iva: bokic ja sam Iva a ti si ocito nova ucenica?
Ja: dap ja sam nova i zovem se Sara.
Iva: vidjela sam da te maltretira onaj Alex? Ma on je takav nemoj se obazirat kao i svi ostali iz njegove ekipice.
Ja: hvala na upozorenju. Hoces samnom kasnije na kavu.
Iva: moze dodem kod tebe u 19:00?
Ja:moze bit cu spremna.

Skola je zavrsila u 14:20. Uzela sam jaknu i krenula prena autu. No ispred auta cekao me Alex.

Ja: daj isuse makni se zar si tolko uporan.
Alex: ocito.
Ja:makni se od auta da te ja nebi morala maknut.
Alex: opasna si ti mala.
Ja:ajde samo se makni.
Alex: necu.

Dosao je do mene primio me za kukove i cvrsto me stisno k sebi. A nase usne su se spojile. U pocetku mi se nije svidjelo no prepustila sam se poljupcu. I zapravo mi se jako svidjelo.
Dao mi je svoj mobitel da upisem brob i vec cim sam dosla kuci stigla je poruka od nepoznatog broja.

Alex:hej kako ti se cinio nas poljubac, meni je bio odlican.
Ja: hej Alex pa nije bio tako los cak sam uzivala.
Alex:pa drago mi je vidimo se sutra u skoli malena.

Otisla sam u kuhinju nesto pojesti i pogledati neki dobar film. Vrijeme je brzo proso i odjednom netko zakuca na vrata. Pogledam na sat pa to je Iva a ja nisam spremna...

Hej nadam se da vam se svida prica.
Sada su praznici pa cu probatj biti sto redovitija sa izbacivanjem prica. Pokusat cu svaki dan jedan dio.💙🌍



my new worldWhere stories live. Discover now