Iznenadenje

30 2 0
                                    

*Utorak*

Danas me za cudo probudio alarm a ne mama. Mama je morala na nekakav sastanak. Otisla sam obaviti higijrnu i uaviriti u ormar. Iiiii.... odabrala sam ovo:

Iz kuhinje uzela sam vafle i sok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Iz kuhinje uzela sam vafle i sok. Uzela sam to u auto i krenula u skolu. Pred skolom cekao me Alex. Kada sam doslando njrga zagrlio me crvrsto i digao u zrak. Sapnuo mi je na uho.
Alex: ja sam tako sretan sto imam trbe u zivotu.
Ja: awww srce mojeee.

Do mog ormamrica isli smo zajedno izprepletenih prstiju. Svi su nas gledali. Prije prvog sata Iva me pitala u cudu sto se dogada. Nije mogla vjerovati. Odjednom se neko dosuljao iza mojih leda i cvrsto me zagrlio i odnio me u razred.

Dabas smo prvi sat imali matematiku. I pisali smo test. Matematika mi je  laka Alex je sjeo pokraj mene i pravio se da misli no kasnije me pitao da mu pomognem jer sam ja rjesila cijeli test rjesila sam i njegov. Poljjbio me u obraz. Prafesor je to vidio i potjerao van iz ucionice. Sjeli smo na klupu ispred ucione. Cijelo smo se vrijeme drzali za ruke. No do nas dosla je Mia.

TKO JR MIA?
Mia je glavna kurva u skoli. Ona je sve radila da osvoji Alexa no nije joj islo.
Ako neznate kako izgleda stavit cu jos jednom sliku:

 Ako neznate kako izgleda stavit cu jos jednom sliku:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Mia: opa sarica ti to meni krades decka. I sjedne su njemu na nogu.
Ja: kujo makni se od njega ne zelim te vidjet blizu njega. Jel jasno.
Alex: sara smiri se nemoj se bojat da te prevario a pogotovo ne s njom. Ja tebe volim najvise na svjetu.
Mia: jao sara kako si ti samo umisljena.
Ja:hahah ti kao pricas i meni ili sebi.
Mia: jao sara ajde nemoj se pravit glupa svi znamo da te Alex nevoli i da voli mene.
Alex: Mia zar si ti glupa ili sto ja tebe nevolim nimalo jedino koga ja volim u svom zivotu je Sara i to se nece promjeniti.

Taman je zazvonilo i Mia je otisla. Kako ju mrzim.

Alex: zelim da si sutra u 19:00 spremna vodim te nekamo.
Ja: okej, bit cu ne brini.

Skola je zavrsila i ja sam otisla doma. Kada sam dosla otisla sam u svoju sobu legla u krevet i upalila netflix. Pogledala sam neki film i zaspala. Njeznim pudenjem probudila me mama. I pitala me jesam li gladna.
Otisla sam jesti. Mama je napravila tortilje. Mmmmm  obozavam tortilje.
Kada sam pojela otisla sam gore u sobu skinula sam se u pidamu. I legla u krevet. Ljepo sam utonula u san.

Nadam se da vam se svida prica ako da nastavite citati jer ce biti svada izmedu mie i sare i zbog mie posvadat ce se i sara i alex🤞💙💙

my new worldWhere stories live. Discover now