Bölüm 3:Konser Günü

12 1 0
                                    

Sabah Selin uyandı ve o kadar mutluydu ki mutluluk dansları yapmaya başladı.Sonra gidip annesini babasını öptü ve kahvaltıya oturdu.Kahvaltıda yumurta süt ve peynirin olmasını hiç umursamadı.Bugün onun mutluluğunu kimse bozamayacaktı.
Annesi:"Günaydın kızım.Neden üstünü değiştirmedin?"
Selin:"Konser var o yüzden biri bir sakarlık yapar da üstüme bir şey dökülür diye giymedim."
Babası:"Peki ya kiminle gideceksin bu konsere?Tek başına gitmene öldürseler izin vermem biliyorsun."
Selin:"Baba Harikayla gideceğiz.Fakat ben bebek değilim.Tam 13 yaşındayım!Tek gidebilirim.Fakat Harikaya beraber gideceğiz diye söz verdim.Yoksa tek başıma gi-de-bi-lir-im!"dedi.Ama içinden geçense şuydu:"Bugün kimse huzurumu bozamaz.İzin vermeyeceğim!" dedi ve masadan kalkıp odasına yöneldi.Ve telefon çaldı.Arayan Harikaydı.
-Alo!Selin nasılsın?
-Çok iyiyim sen nasılsın?
-Bende iyiyim.Fakat sana kötü bir haber vereceğim.
-Ah Harika bugün kimse huzurumu bozamaz şimdiden söyleyim.Yani eğer yarın sınav varmış falan diyeceksen!
-Hayır sınavla ilgili bir şey değil.Ben maalesef konsere gelemiyorum.Kusura bakma.Biliyorum bugünü iple çekiyordun çok heyecanlısın ama benim de bugün haberim oldu.Anneannem vefat etmiş.Biliyorsun sevmezdim o kadını ama gitmezsem ayıp olur.Ama üzülme.Biletimi kuzenim Mert'e verdim.O da o ünlünün hayranı.Size iyi eğlenceler.Ve tekrardan özür dilerim.
Selin böyle küçük şeylere çok üzülürdü.Hâttâ gözleri doldu.Tanımadığı bir kişiyle konsere gitmek istemiyordu.Ama bebek gibi ağlayamazdı da.
-Önemli değil Harika.Biz Mertle gideriz.Sen sıkıntısına girme.Hadi görüşürüz.
-Duyarlılığın için teşekkür ederim.İyi eğlenceler.
Ve konuşma biter.Selin hiçbir şey olmamış gibi giyinir ve konser alanına gider.Annesine de hiçbir şey söylemez.Ve bir anda bir çocuk Selinin yanına gelir.Çocuk çok yakışıklıdır.Ve Selin bu çocuğun neden yanına geldiğini tam çözmeye başlarken çocuk söze girer:"Merhaba.Ben Mert.Sen de Selin olmalısın.Harika bana senin fotoğrafını vermişti oradan tanıdım."
Selin:"Merhaba.Evet ben de Selin.İstersen hemen girelim.Birazdan konser başlar."
Deyip girerler ve o gün birbirleri ile bir çok ortak özellikleri olduğunu anlarlar.Ve Selin eve gider hiçbir şey olmamış gibi yatağına girer ve Merti düşünür.Ve tabii düşünürken uykuya dalar...

Hepimizden Biri Selin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin