Ziua X

41 6 0
                                    


-Gang. Miorlai Hoseok , incercand sa-i atraga atentia .

-Am treaba . Raspunse ea fara sa-si ia ochii din monitorul calculatorului .Hoseok se aproprie de ea si ofta . Ii stinse monitorul calculatorului , iar inainte ca Gang sa poate sa-l injure , Hoseok o lua de mana si o trase pana in holul de la intrare. Ce dracului vrei sa faci ? Dar Hoseok doar zambea . 

-Nu intreba , doar incalta-te . 

-Ce ? Nu- Hoseok o saruta pe obraz.De ce dracului ai facut asta ?

-Nu conteaza , acum incalta-te , am ceva sa-ti arat . spuse Hoseok , iar Gang urma ordinele . Hoseok o lua de mana , strans , si iesira din casa . 

________________________________________________________________________________

-Hoseok , unde ma duci ? Intreba Gang in timp ce urcara scarile unei universitati . A tarat-o pana in mijlocul orasului Seoul , pentru ce ? Ma jur ca daca nu merita-

Gang se oprii si tacu . Hoseok se intoarse si zambi la ea . Erau pe acoperisul universitati unde invata Hoseok .

-E frumos , nu-i asa ? intreba Hoseok , fericit , aratand spre priveliste . Iar Gang doar dadu din cap, uluita . Asta e locul meu special , nimeni nu mai stie de el , in afara de tine .Gang se uita la el , in momentul acela , zambetul lui Hoseok era o priveliste mai frumoasa decat ce avea sa-i ofere panorama orasului .

31 days//J.HoseokWhere stories live. Discover now