Gang tot nu-si lua ochii de la Hoseok
-Ma placi . Hoseok spuse scurt si sincer , oftand putin , dar nu mai era acelasi oftat trist si dezamagit , era cumva vesel . Dar Gang nu era vesela si putin credea ca o sa fie vreodata .
Doar se uita la el , ochii ascunsi de pleopele grele si putina privire era rece . Era sincera , totusi , nu putea sa spuna da , si nici nu putea sa dea din cap , privirile ei erau de ajuns . Ochii erau cea mai expresiva parte a fetei , iar Hoseok se bucura asa de mult de fiecare data cand reusea sa scoata o emotie de la ea : fie ca era pura ura ca la inceput , sau pura vinovatie .
Hoseok se intinse putin mai aproape , ochii la fel de ascunsi acum , si se uita putin insistent
-Spune-o .O ruga , si vocea lui era asa de dulce ca o durea .Era bland si simpatetic , dar doar atat . Gang nici nu lasa sa treaca un gand inainte sa confirme .
-Te plac . Spuse incet , dar putin raspicat .Nu parea sa-i fie frica de rejectie sau ca Hoseok pur si simplu sa plece jenat de la masa .Pana la urma nu era vina ei .Nu avea de gand sa nege acum . Hoseok fredona incet ceva si zambi incet .
-S-ar putea sa mearga .Spuse Hoseok mai mult pentru el insusi ,cu gandul in alta parte dar cu privirea fixata pe a ei .
-Ce sa mearga? murmura Gang , contempland sa se ridice de la masa si sa mearga acasa deja.Dar Hoseok doar zambii si mai mult si ii saruta varful nasului.
-Noi. Murmura el inapoi , zambind larg ,dar Gang nu-i putea vedea decat ochii , si straluceau.
YOU ARE READING
31 days//J.Hoseok
Short StoryGang vrea sa moara , Hoseok vrea sa o tina in viata , Gang ii da la dispozitie o luna , daca esueaza , Gang o sa moara