Ege'nin dudaklarından çekildikten sonra Ege'nin tekrar tokat atmasına gerek kalmadan Gökhan yanımıza geldi.
GÖKHAN : Ege ikna edebildin mi Ali'yi?
EGE : Hayır!
GÖKHAN : Bir şey mi oldu aşkım?
EGE : İçmiş bu! Saçma sapan konuşuyor. Yüzünü falan yıka da kendine gelsin.
Hep birlikte içeri geçtik.
MERVE : Aşkım.. Konuşmamız lazım.
ALİ : Ya yürü git kızım!
MERVE : Ali yapma böyle. Tamam bir daha gereksiz kıskançlık yapmayacağım. Yeterki affet beni.
ALİ : Uykum var. Ses çıkarmayın!
Yatağıma geçip uyudum. Gözlerimi açtığımda sabahın çok erken saatleriydi. Sadece Ege kalkmıştı.
ALİ : Günaydın!
Ege suratıma tiksinir gibi bakıyordu.
ALİ : Ege bir şey mi oldu?
EGE : Yok! Olmadı!
Ege'nin siniri yüzünden okunuyordu. Yanına oturdum. Ege'nin gözünden bir damla yaş aktı. Elimle gözünden akan yaşı sildim.
EGE : Dokunma bana!
ALİ : Ege sakin ol. İstemeden kötü bir şey mi yaptım?
EGE : Sen dün dediklerini hatırlamıyor musun?
ALİ : Hayır. Dün seni üzecek bir şey mi dedim Ege?
EGE : Ali lütfen git..
ALİ : Ege söyle lütfen. Seni üzecek bir şey mi dedim?!
EGE : Dedin! Sen dün gece.. Neyse şimdi bunun zamanı değil.
ALİ : Söylesene Ege! Ben dün gece ne?!
EGE : Beni öptün.
ALİ : Ege ben.. Çok özür dilerim.. Gerçekten dün gece olan hiçbir şeyi hatırlamıyorum. Normalde asla böyle bir şey yapmam.
EGE : İnsan sarhoşken ne düşündüğünü söylermiş derler. Senin benim hakkımda ne düşündükleri öğrendim.
ALİ : Yani öpmem yetmedi! Bir de konuştum öyle mi?
EGE : Ali sus! Senin istediğin olsun bundan sonra. Haklıydın. Senin özel hayatına karışmamam lazımdı. Şimdi elimi çekiyorum hayatından. İstediğini yapabilirsin.
ALİ : Ege beni söylediklerimi bile hatırlamadığım şeylerle yargılama.
EGE : Ama sadece şunda yanıldın. Ben seni görünce ağzımın suları akmıyor. Ya da üzerine atlamak istemiyorum. Ben seni çok seviyorum ama sadece bir dost olarak..
ALİ : Ege ben bunları demedim dimi sana? Ben.. Böyle düşünmüyorum Ege. Gerçekten böyle düşünmüyorum.
O sırada Merve uyandı.
MERVE : Bu ne gürültü ya? Uyuyoruz burada!
EGE : Uyandırdığımız için pardon Merve.
MERVE : Yok ya! Aslında iyi oldu uyanmam. Hem Ali'de uyanmış.
ALİ : Ya sen anlamıyor musun? Biz artık ayrıldık. Bunu kafana sok!
MERVE : Ali yapma! Beni sevdiğini biliyorum.
ALİ : Ya senin gibi sürtüğü neden seviyim?!
MERVE : Sürtük mü? Senin gözünde öyle miyim Ali? Ben seni çok sevmiştim.
ALİ : Ege ne zaman dönüyoruz?
EGE : Bugün dönüyoruz merak etme. Kurtulursun sevmediğin insanlardan.
Gökhan'da uyanıp yanımıza geldi.
GÖKHAN : Oo! Bakıyorum da herkes uyanmış bir ben eksiğim.
EGE : Günaydın sevgilim.
GÖKHAN : Ali ile Merve hâlâ tartışıyor mu?
EGE : Evet tartışıyorlar.
GÖKHAN : Yapmayın böyle. Ne güzel çift çift gezip tatilimizin tadını çıkaracaktık. Kavga istemiyoruz.
ALİ : Ben çift takılmak istemiyorum. Her zaman tek olmaktan yanayım. Zaten buraya Ege'nin isteği üzerine geldim. Burnumdan getirmeyin.
EGE : Ali haklı. Bu organizasyonu keşke onlar için kurmasaydık.
Onların yanından gidip, teknenin arkasına gittim. Çok geçmeden yanıma Ege geldi.
EGE : Dün beni burada öpmüştün Ali.
ALİ : Dün yaptıklarım ve söylediklerine dair hiçbir şey hatırlamıyorum Ege. Trip atma artık.
EGE : Trip değil! Sadece dün beni nasıl bir hakaretle suçladığını hatırlatmak istedim.
ALİ : Yapma güzelim..
EGE : Güzelim falan deme! Artık arkadaşlığımızın eskisi gibi olmayacağını biliyorsun dimi?
ALİ : Biz sadece arkadaş değiliz Ege. Bunu sende biliyorsun. Arkadaştan öteyiz.
EGE : Yine mi saçmalayacaksın?
ALİ : Seni arkadaş olarak görmüyorum.
EGE : Ne demek istiyorsun?
ALİ : Sen özelsin Ege. Herkesin kalbimde bir yeri varken, senin ülken var..
EGE : Dün senin aşktan anlamadığını söylemiştin. Ne değişti?
ALİ : Aşığım demedim ki..
EGE : Ne dedin o zaman?
ALİ : Merve ya da diğer yattığım her sürtük gibi tek gecelik değilsin. Sana değer veriyorum..