Televizyonu sinirle kapattım ve telefonum çaldı. Ali arıyordu. Ne diyeceğimi bilemedim ama açmasam daha kötü olacaktı. Bende telefonu açtım.
ALİ : Ege sen ne yapmaya çalışıyorsun? Hem benimle görüşmek istemediğini söylüyorsun, hemde böyle bir açıklama yapıyorsun. Senin amacın ne Ege?!
EGE : Ali ben öyle bir açıklama yapmadım. Yani yaptım ama sözlerim kesilip, başka anlamlar ifade ettirilmiş.
ALİ : "Ben Ali'ye aşığım." cümlesini nasıl o anlamda kullanmamış olabilirsin?
EGE : Dedim ama sonrasında "Bunu mu duymak istiyorsunuz?!" dedim. Bunları yayınlamadılar Ali.
ALİ : Her neyse Ege! Ben şimdi sana geliyorum. Bu konuyu detaylı şekilde konuşmamız lazım.
EGE : Arkadaşlığımıza ara verecektik.
ALİ : Böyle bir rapörtaj vermeden düşünecektin onu.
EGE : Tamam Ali! Bekliyorum seni!
Birkaç dakika sonra Ali geldi.
EGE : Hoşgeldin.
ALİ : Hiç hoş gelmedim Ege!
EGE : Ali bende üzgünüm bu konu hakkında.
ALİ : Şimdi ne yapmayı düşünüyorsun Ege?
EGE : Bilmiyorum ki.
ALİ : Hayır Gökhan'a ne diyeceksin? Ben bu sözleri nasıl açıklayacağım? Benim kız arkadaşlarım var.
EGE : Kız arkadaşların! Yani birden fazla var.
ALİ : Konumuz o değil! Şimdi sen yaptığın haltı nasıl düzelteceksin onu konuşacağız.
EGE : Ben yarın sabah giderim ve o kanala dava açarım merak etme.
ALİ : Biran önce bu rezillik düzelse iyi olur.
EGE : Hayır sen neden bu kadar telaş yapıyorsun ki? Düzelecek sonuçta. Yani 1 gün boyunca basına benimle sevgili gibi gözükmek çok mu utanç verici?
ALİ : Evet benim için utanç verici!
O anda gözlerim doldu.
EGE : Benim hakkımda böyle düşünüyorsun yani.
ALİ : Sen benimle arkadaşlığını kestiğin andan beri senin için düşüncelerim böyle!
EGE : Ali neden böyle yapıyorsun? Ben seninle düşman olalım demedim. Sadece sana karşı hislerim çok garipti. Kendimi biraz toparlayıp, düşüncelerimi de netleştirene kadar seninle görüşmek istemiyorum dedim. Düşman olalım demedim!
ALİ : Ege ikisi aynı şey benim için! Biri ile arkadaşlığımı kestiysem, düşman olurum demektir.
EGE : Ama ben seninle düşman olmak istemiyorum Ali. Sadece kısa süreliğine konuşmayacaktık. Zaten setlerde görüşecektik.
ALİ : Ya Ege?! Anlamıyor musun seni görmemek, seninle konuşmamak benim için bir ölüm gibi bir şey. Ben seni görmeden nefes alamam Ege. Bana bunu yapmana sinir oluyorum. Beni bununla sınamanı istemiyorum.
EGE : Ali sen bana karşı ne hissettiğini açıkça söylesene!
ALİ : Aşığım! Sana aşığım Ege! Artık bunu anlamayacak kadar kör olamazsın!
EGE : Ali ben biraz düşünmek istiyorum..
ALİ : Biliyorum sen beni sevmiyorsun. Ama ben bunu söylemekten çekiniyorum Ege.
EGE : Ben seni seviyorum Ali. Ama korkuyorum.. Seninle sevgili olursam beni üzmenden korkuyorum Ali. Bu yüzden ben seninle sevgili olamam.
ALİ : Seni üzmem Ege. Ben sana karşı çok garip duygular hissediyorum. Daha önce kimseye hissetmediğim duyguları hissediyorum.
O sırada kapı çaldı. Kapıyı açtığımda Gökhan gelmişti.
EGE : Aşkım o rapörtajı izlediğin için sinirlenmiş olabilirsin ama ben sana anlatacağım her şeyi.
GÖKHAN : Bana aşkım deme! Bundan sonra bitti Ege! Ben en yakın arkadaşı ile sevgili olup, beni boynuzlayan biriyle sevgili olamam! Bu ilişki artık bitti!
EGE : Gökhan dinle beni..
GÖKHAN : Neyi dinleyeceğim be?!
Gökhan sinirle evden çıktı.
OĞUZ : İşte bir rapörtaj nelere sebep oldu Ege.
EGE : Yarın onlara dava açacağım! Onlar yüzünden kimse beni dinlemiyor!!
O sırada telefonum çaldı. Yönetmenimiz Serkan bey arıyordu. Telefonu açtım.
SERKAN : Ege tebrik ederim. Ali Burak ile sevgili olmuşsun. Tüm magazin haberlerinde senin rapörtajın yayınlanıyor.
EGE : Ben ve Ali Burak sevgili falan değiliz.
SERKAN : Nasıl değilsiniz ya? Ege sizin sevgili olmanız nedeniyle dizimiz daha çok izlenmeye başladı.
EGE : Bu ne alaka şimdi?
SERKAN : Bak Ege, açık konuşacağım. Eğer gerçekten sevgili değilseniz bile bundan sonra yalandan sevgili rolü oynayacaksınız. Böylesi dizimiz için daha iyi olacak. Reytingleri artacak.
EGE : Bir dakika ya! Ben anlamadım. Şimdi ben ve Ali, dizi için yalandan sevgili mi olacağız?
SERKAN : Evet Ege. Siz bundan sonra yalandan sevgili olacaksınız.