Foşnetul frunzelor se auzea în urma paşilor mei apasați. Norii gri deja se adunaseră pe cer şi picături reci şi mărunte de ploaie îmi udau chipul amestecându-se cu lacrimile care îmi inundaseră chipul odata cu sosira mea lângă mormântul tău.
Deşi au trecut doi ani de la cea mai întunecată zi din viata mea încă aud urletele tale de durere şi sunetul asurzitor al sirenelor care ajunsesera prea tarziu. N-am putut face nimic stateam acolo prinsa intre fiarele maşinii şi incercam cumva să te ajut. Degeba, nu am reusit sa fac absolut nimic. Era prea tarziu si inainte sa mai pot face ceva ochii tai s-au închis...pe vecie.
Eram in genunchi lânga piatra de mormant. În ultimii doi ani in fiecare duminica vin aici, te simt mai aproape de mine. Ai fost singura persoana pe care am iubito cu adevarat. Aveam atatea planuri impreuna. Si nu glumesc tin minte ca am planificat pana si nunta noastra. Stiu ca sună prostesc ca un copil de 16 ani sa isi planifice nunta asa devreme dar te iubeam, te iubesc si acum si as fi facut orice sa fim impreuna, doar ca gandul de a ma sinunucide si de a-mi lasa familia indurerata e prea mult, suna chiar egoist. Nu as putea face asta deoarece i-as pune in situatia in care sunt eu acum. Si nu vreau asta.
Stiu ca suna ciudat, dar, mereu cand vin aici sau cand ma gandesc la tine sau sunt trista ori panicata am senzatia ca esti langa mine si ca ma protejezi.
Picaturile de apa care cadeau din cer erau din ce in ce mai mari si mai dese. Lacrimile pusesera stapanire pe fata mea acum rosie din cauza frigului. O atingere usoara, fierbinte s-a simtit pe obrazul meu urmata de o sopta abia auzita ''Te iubesc'' . Am tresarit. Prima data am crezut ca mitea mea imi joaca feste, ca nu mai gandeam logic, dar era cat se poate de real.
M-am ridicat si am lasat un sarut pe piatra rece a mormantului tau. E posibila sa para ciudat, dar, e ca si cum te-as atinge pe tine.
Am facut tot ce mi-a stat in putinta sa trec peste, sa dau uitari trecutul. Nu este posibil. Te-am iubi, te iubesc si o sa te iubesc in continuare.
Trecand peste toate astea, uite-ma aici, supravietuind. Si asta o sa fac in continuare. Pentru tine.
CITEȘTI
Atata timp cat te iubesc
FanfictionCe se intampla când îti pierzi marea iubire într-un accident de masina? Dar atunci când la o distanta de cativa ani de la pierderea lui lucruri ciudate incep sa se petreaca? Atingeri ciudate, urme de saruturi simțite pe piele, soapte dulci dar...