P.O.V Kim
Ik sta met open mond te kijken naar zijn huis.Het is zo groot en zo mooi hoe kaan hij dit ooit allemaal betalen. Het lijkt wel op zo'n huis uit al die series en films het is echt geweldig 'zo, kom je nog naar binnen?' zegt hij tegen mij 'eerst wil ik je naam weten want die heb ik nog steeds niet gehoord en ik wil weten waarom ik hier ben' 'Ik heet Jack, en dat tweede ga ik niet beantwoorden daar kom je vanzelf wel achter' Hij heeft echt een leuke naam maar dat ga ik hem niet vertellen. Ik loop met een boos hoofd achter hem aan naar binnen. Hij gooit z'n tas (ik denk z'n tas met sportkleding) in het halletje, en hij vraagt of hij m'n jas mag en hij hangt hem voor me op. We lopen naar binnen de woonkamer in 'mooi huis heb je' zeg ik met een grote glimlach op 'dankje' zegt hij met een schattig lachje 'hoe kom je hieraan?' 'uhm.. dat vertel ik liever niet' Ik plof op de bank en doe net of ik thuis ben (mag ook wel als je ontvoerd word vind ik) Hij kijkt me eerst raar aan maar dan vraagt hij of ik wat te drinken wil. 'nee hoor ik heb niet zo'n dorst ' 'Oke ik pak wel even wat voor mezelf' Ik lach en staar voor me uit totdat hij weer terug komt met een groot glas water. Hij komt naast me zitten, en trekt me op zijn schoot. Ik geef hem een trap tegen z'n kuit aan, maar hij doet net alsof hij niks doorheeft, en trekt me nog wat dichter tegen hem aan. Ik geef hem nog een trap maar weer doet hij alsof er niks aan de hand is. Dan geef ik hem een stomp in z'n maag 'stop daar mee' zegt hij. Ik probeer me loste rukken uit z'n gespierde armen maar er komt geen beweging in 'wil je nu al bij me weg' zegt hij met grote puppy ogen 'ja!'roep ik. Ik ken je niet eens en je doet net alsof ik je ....' 'alsof wat?' nee laat maar zeg ik. Opeens geeft hij me een kus in m'n nek. Ik probeer me los te trekken maar hij houdt me nog steeds heel stevig vast. Hij legt z'n hoofd in m'n nek en ik probeer me los te trekken, maar in plaats van dat hij me gewoon rustig terug trekt slaat hij me heel hard. Ik geef een harde kreet, en dan laat hij me los. Ik ren zo snel mogelijk naar boven en zoek naar een plek waar ik mezelf kan verstoppen, maar dan hoor ik de trap. Ik probeer me nog snel te verstoppen, maar hij houdt me al vast bij m'n heupen, en trekt me naar hem toe. Hij komt heel dicht bij me staan en hij fluistert 'waar was jij van plan naar toe te gaan?' 'Verweg bij jou vandaan!'hij geeft me een knuffel. Hij ruikt heel lekker. Ik sta al minuten met hem te knuffelen en dan bedenk ik me opeens dat het gewoon een vreemde is die me heeft ontvoerd. Waar ben ik mee bezig,zeg ik tegen mezelf.Ik probeer me rustig los te maken 'blijf alsjeblieft nog even bij me' en hij gaat met z'n vingers door m'n haar. Ik laat hem z'n gang gaan, en blijf zo heel lang met hem staan.
Wat vinden jullie ervan als Jack en Kim bij elkaar komen?
YOU ARE READING
ontvoerd!!!
Mystery / Thriller'waar ben ik!?' ik lig op de grond mijn hoofd doet heel veel pijn alles draait ik zit met mn hand vast aan de muur 'waar ben ik!?' roep ik nog een keer maar niemand antwoord het lijkt alsof ik al uren vast zit of zelfs dagen maar waarschijnlijk zit...