M.S 2095 yılında ismi bilinmeyen bir kıtada aynı şekilde ismi bilinmeyen bir hava limanında Abel sıska vücudu ile helikoptere binmek için hazırlanırken birken ürperti hissetti.
------ 1 yıl önce------
6 yıldızlı bir otelin en büyük suitinde 2 kişi karşılıklı konuşuyordu. Birtanesi siyah güneş gözlüğü ve kapşonlusu yüzünden ne yüz hatları nede yüzünün herhangi bir kısmı görünüyordu, karşısındaki kişi ise 35-40 yaşlarında yakışıklı sayılabilecek sarı saçlı kahverengi gözlü bir ADAM oturuyordu.
"Patron cidden o zengin piçin çocuğunu öldürmek için 1 yıl önceden mi plan yapacağız?"dedi hiçbir yüz hattı gözükmeyen adamm
"O zengin piçin babası çok dikkatli ve tedbirli yanlızca sen onun kişisel hizmetçisi olarak ölüme sürükleyebilirsin. Ama bunu dikkat çekmeden ve suçu başkasına atmak için yanlızca onu o geziden dönmek için helikoptere binince biraz yükseldikten hemen sonra aşşağıya atacaksın. Sonra hemen helikopteri indirip suçu helikopterin firmasına atacaksın. Genç efendi kapağa yaslanmak istedi malesef kapıda sorun varmış yaslanır yaslanmaz hemen kapı kendiliğinden açıldı. Diyeceksin ve birşey yapmadan 100 kilogram altın alacaksın. Ya pilot kapıyı açmaz ise ne olacak diye düşünme yerden yükseldikten hemen açacak o kısa zamanda halletmen lazım" Dedi ve eli ile Abel'in hizmetçisine çıkması için kapıyı gösterdi.
(Burda para birimi kullanmak istemediğim için altın kullandım. Altın çoğu zaman pahalı ve zenginlerin istediği bir malzeme olduğu için.)
'Ahhhh... Abel seni öldürmek istemiyorum ama sen kendini kızıma ve onun kardeşine aşık ettin ikisinde sensiz yapamayız diyolar. Zenginler olarak sadece tek eşli evlilik sistemini destekleyen bu ülkeyi ve bu Galaxyi suclayabilirsin.'
-----Orjinal Zaman------
Abel arkasına baktı ve hizmetçisi dışında kimseyi göremeyince önemsemedi. Helikoptere yaklaştı ve binip kapının yanındaki koltuğa oturdu ve çok güvendiği hizmetçisini yanına gelmesini işaret etti. "Pilot artık kalabilirsin" dedi ve gözlerini kapatıp hayal dünyasına daldı.Pilot hizmetçiye baktı ve kafasını sallayıp kapıyı kapatıp helikopteri çalıştırdı havalandı ve 100 metreye gelince kapısını açtı bunu gören hizmetçi hemen Abel'i aşşagıya itti. Abel kendisini havada hissettiğinde çok geçti artık. Abel cam bir panele çarpıp yerdr yığılı kalmıştı.
----- Limandaki gözetleme kulesi------
"şuraya bakın biri düşüyor" orda çalışan hizmetçi parmağıyla ekranı gösterdi.
"Hasiktir bu efendi Abel'in bindiği helikopter değil mi?" Gözetleme kulesinden sorumlu çalışan oldukça berbat hissediyordu, çünkü hava limanı Abel'in babasının malıydı. Telsizu çıkardı"HEMEN AMBULANSI, POLİSİ , İTFAİYEYİ, HER AÇIL DURUM NUMARASINI ARAYIN EFENDİ ABEL HELİKOPTERDEN DÜŞTÜ."
-----1 Saat sonra-----
"Efendim, genç efendi Abel uçağın kapağına yaslandı kapı kapalıydı ama yaslanır yaslanmaz kapı kendiliğinden açıldı helikopterin arızası olmuş olabilir diye düşünüyorum" baş hizmetçi Abel'in babasına bilgi verdi.
"Dua et Abel iyi olsun yoksa seni bizzat öldüresem bile pilotla sizin ailelerinizi 1 kilo altına öldürecek çok fazla profesyonel suikastçı tanıyorum."
Hizmetçi yaptığından pişman olmaya başlamıştı bile.
----- 24 saat sonra-----
Lüks bir hastanenin hasta odasında Abel, babası ve hastane baş hekimi duruyordu.
"Doktor bana oğlumun yaşayacağını söyle."
"Merak etmeyin hayati tehlikeyi zar zor atlattı, ama vücudunun içinde cam parçaları mevcut onları çıkarmak için 19 saatlik ameliyat sonrası %89 unu çıkardık malesef içinde kala cam parçaları mevcut hayatını tehlike etmez ama komada kalmak zorunda vücudu herhangi bir hareket ederse vucundaki cam parçaları haraket edecek ve malesef hayatını yitirecektir." Doktor konuştuktan sonra Abel'in babasının tepkisine baktı ve şaşırdı, kızgın bir görüntüsü olmasi gerekirken rahatlamış bir görüntüsü vardı.
"Sağ olun doktor Abel benim karımdan kalan tek şey o yüzden o yaşayacaksa herşeye göz yumarım ister komada olsun ister haraket ediyor olsun." Abel'in babası konuşurken bir yandanda göz yaşları akıyordu.
Doktor bir kez öksürdu ve kısık sesle konuşmaya başladı " Efendim sizi gizli bir örgütle tanıştırmak isterim oğlunuz hayata geri döndürmez ama.........."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abel
FantasyHikayem bir kıyamet sonrası dünyada geçecek açıklamaya birşey yazmayacağım yazdığım herşey spoiler olacağı için.