M.S. 2045
X kıtasının bilinmeyen gizli bir laboratuvar'ında kafasına kask takmak için hazırlanan 17-18 yaşlarında görünen mavi saçlı mavi gözlü bir genç kız duruyordu, karşısında ise kel kafalı bembeyaz saçlı kahverengi gözlü, önlük giyen bir yaşlı insan duruyordu.
Yaşlı adam sakalını karıştırırken gergin bir sesle"Hey Suzuki cidden bu deneyi yapmak istediğine emin mısın? Ölüm riskinin ne kadar yüksek olduğunu biliyorsun, senin gibi hayatının baharını yaşayan bir kız için gereksiz bir risk." Suzuki yaşlı adama bakıp "Baba lütfen suçluyacak birisini arıyorsan o zaman kendisinın herşeyin efendisi olduğunu ilan eden bu Dünya-17 yu suçla, insanlık 2030 yılına kadar çok az gelişmışlerdi lakin tam 2030 yılında bilinmeyen bir küçük meteor dünyaya çarpıp yeni bir metal çeşidı sağladıktan sonra gelişmeye başladı ama bu gelişme çok hızlı oldu ve çoğu insan bu teknolojilerden haberi bile yok. Gizliden gizliye 37 dünya keşfedildi lakin bazı dünyaların kendi beyni vardı ve insanlarla karşı savaş açtılar, Dünya-17 insanlara en çok zarar veren gezegen ve o insanların yaratıcısı olduğunu iddia ediyor. Biz 2 kişi sadece farklı bir evren yaratmaya çalışan 2 sıradan kişiyiz o kadar abartmaya gerek yok. Takımın beyni olarak sen her zaman yaşamalısın ben ölsem bile arkamdan ağlıyacak 2-3 kişi vardır lakin sen teknoloji devlerinin genel müdürü olarak onların tüm sırrını biliyorsun ben gittikten sonra başka birisini buluo devam edebilirsin." Diyerek kask benzeri aletin altındaki koltuğa oturdu.
Yaşlı adam Suzuki'ye yaklaşıp alnından öptü "Canım kızım eğer başarılı olamazsan üzulme sonraki hayatında başaracağına eminim. Lakin olurda başarısan bana bir şekilde o evrenden haber yollamaya çalış." Suzuki'nin kaskı kafasına takıp korumalı camın arkasında geçti ve Suzuki'den onay bekledi.
"Baba artık başlatabilirsin ben kendimi hazır hissediyorum." Yaşlı adam 5 farklı düğmeye 65 kere farklı şekillerde bastıktan sonra başlatmak için gerekli olan şarteli indirdi. Lakin indirir indirmez pişman olmuştu çünkü kızı şuanda gözü yaşlı bir şekilde kendisine bakıyordu " Üzgünüm Suzuki seni küçüklüğünden beri bir kız olarak değil sanki köle gibi yetiştirdiğim için lakin bu gerekliydi bu dünyanın ne kadar ömrü kaldığını 2 mizde cokiyi biliyoruz 2097 yılında dünyadaki bütün kaynaklar kuruyacak ve sadece en üst düzey yetkililerin farklı dünyaya geçme şansı olacak."
Suzuki babasının dediğini onaylayıp gözlerini kapadı ve farklı evren teorisini içten içe başarılı olmasını istedi. Mavj bir ışık parıldayan Suzuki yi birden yok oldu.
----Kıyamet dünyası yıl 469----
İki bebek nehrin kenarinda ağlıyordu 1 er tane battaniyeye sarılmış bebeklerin ustunde kağıt parçasına yazılmış Suzuki-**** yazıyordu.
----
Büyük surların olduğu bir başkentteki bir gazete şunlar yazıyordu.
Kıyamet yılı 469 bu ne demek zombilerle savaşımızın 469. Yılını geride bıraktık dünyamızın tarihinde insanlar 469 yıl öncesini garip bir şekilde hatırlamıyorlar ilk 20 yılda sadece normal zombilerle savaşırken oldukça rahattık kılıç, mızrak, kalkan v.b silahlarla çok rahat savaştık, 20 yıla girdiğimizde zombiler evrimleşmeye başladı aynı zamanda insanlar kulağında birden bir tatif ve şu sesi duydular ( Sevgili insanlarım ben sizin tanrı dediğiniz kişiyim verdiğim tarifte seviyenizi görebilirsiniz, size seviye sistemini getiriyorum ve zombilerle savaşinizda iyi şanslar diliyorum. Buna ihtiyacınız olacak.) deniyordu insanlık o tarifi yaptı ve seviye sisteminin içine daldı. Zamanlar daha güçlü evrimleşmiş zombiler meydana çıkmaya başladı bazıları 150 metre boylarında ama insanlık bazi elit kişiler yetiştirdi ve zombiler artik o kadar dert değil.
-------
Mutasyon geçirip insanlar kadar zeki olan bir zombi nehrin kıyısında 2 adet bebek görür ve gülümseyerek yanlarına yaklaşır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abel
FantasíaHikayem bir kıyamet sonrası dünyada geçecek açıklamaya birşey yazmayacağım yazdığım herşey spoiler olacağı için.