1.Bölüm

797 40 29
                                    

'İyi günler Lucy. Akşam yemeği için evde görüşürüz'

'Görüşürüz anne.' dedim arabanın kapısını kapattım ve çantamı omzuma attım.

Okulun kapısından girerken arkadaşların mırıldanmalarından oluşan gürültü kulaklarımı doldurdu. Bu sanki daha yeni yaz tatiline giderken gibi. Fakat şimdi burdayım, bir kere daha, bir yıl daha sıkıcı sınıflar, sosyal paranoya ve gözden geçir.. Nasıl da güzel (!)

İçeri girdiğimde herkes 'hoşgeldin ' der gibi bakıyordu ve bende buna sevindim.

'Lucy' Abbienin sesiydi , bana doğru koşarak sıcak bir kucaklama yaptı. ' yaz tatilin nasıl geçti? '

Omuz silktim.

'Sandığım kadar kötü değildi, ilk iki hafta evde dinlendim, daha sonra 10 gün ailemle beraber İspanya'da geçirdim. Ve son haftayı tekrar okula başlamadan önce uyuyarak harcadım.'

Yorumuma karşılık olarak kıkırdadı.

'İspanya nasıldı? Harika bir şekilde bronzlaşmışsın. '

' Gerçekten mi? ' diyerek güldüm, inanmayarak kollarıma baktım. ' bu harika değildi.' kabul ediyorum. ' Emily'le aynı odayı paylaştım.'

'Bu kötü mü? ' diye sordu Abbie, zaten benim cevabımı biliyordu.

'Evet' Kaşlarımı kaldırdım.

' 20 yaş büyük kız kardeşinle nasıl kaldın ?'

' bunu sevdim ' . O hemen inandı.

Gözlerimi devirdim ve ona gülümseyip devam ettim:

'Peki senin kursun nasıldı? ' diye sordum, onun şansını kıskanıyordum.

'Fantastik! Her an büyüleyiciydi .'

Abbie her zaman kurslara giderdi. Yemin ederim ki o harika bir hayata sahipti. O paraya sahipti, o şirindi, akıllıydı ve kral soyundan bir erkek arkadaşı vardı. O herşeye sahipti.

'Hadi ama! ' diyerek benimkiyle onun koluna girdim. 'Öğretmenlerin nutuk çekmesi için koridora gitmemiz lazım. '

Koridor boyunca yürürken, Abbie'nin yaz tatilinde naptığını konuştuk ve bir çift insanla sallana sallana yürüyorduk. Okula geri döndüğüm için o kadar çok mutsuzdum ki . Başka insanlar göreceğim için heyacanlıydım ki bu da muhtemelen dört gözle beklememin tek sebebiydi..

Koridorun girişinde ki sıranın sonuna girdik. Herkes sohbet ediyordu ve diğerlerini yakalıyorlardı.

'Yani.' Abbie konuşmaya başladı. ' Yazın bir erkek arkadaş bulabildin mi? '

Dudağımı büktüm .

'Bunun cevabını sen biliyorsun .'

'Peki, ya bilmiyorsam? ' güldü. ' İspanya'da bir kaç Yaz aşkı yaşamışsındır.'

Bu düşüncesine başımı salladım. Hiçbir gün erkek arkadaşı sahip olmaktan bahsetmeden duramazdı. Eminim yakında bana bir çift bulmaya çalışçaktı eğer bir şansı olsaydı. Tek olmaktan mutluyum. Zaten ben her zaman böyle şeylerde utangaç oldum. Nefret ettiğim özelliklerimden birisi.

İleriye doğru bir cçift daha adım attık ve insanların çok olduğu yere doğru gittik.

'Lucy, bu yıl sana bir tane erkek arkadaş bulacağız.' dedi kendinden emin bir tonda.

'Abbie, ben istediğim zaman bulacağım. Doğru kişi, kim tamamen bulduysa ve kim tama-'

Forbidden (Türkçe) [H.S. Fanfiction](askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin