2.Bölüm

230 21 12
                                    

vote ve yorumu unutmayın :)

artık arkadaşım -moonlight ile beraber çeviriyoruz.  Bu bölümü çevirirken bana yardım eden morciverttt arkadasimdir :D kendisi hikaye çevirir ama hala wattpad i vatped diye okur :D

keyifli okumalar xx

"Lucy" diye Annemin aşağı kattan bağırışlarını duydum. "Liam ve Hannah burada !"

Yataktan kalkıp saçlarımın dalgalarını düzeltip arkaya attım ve  bazı kıyafetleri temiz görünmek amacıyla tıktım.

"Onları buraya yolla "

Tam zamanında nasıl basamakları çıkışlarını dinliyordum. Liam istediğim zaman çıkabileceğimi teklif etmişti böylece eve yetişme sorunum olmıycaktı. Bir bakıma, partiye gitmeyi çok istemesem de ; Liam ve Niall la takılmak iyi olabilir, Yaz tatilinde ne yaptıklarını konuşabiliriz. ( mal qız bulmuşun Niall Liam yaz tatilinde ne yaptıklarını konuşacakmış hahahaha SLK .d.s )

Odanın kapısı yavaşça açıldı ve ikisi göründü.

"Hey millet! İzin verin telefonumu alayım. "

"Vay Canına'" Liam Gülümsedi.

"Çok iyi görünüyorsun"

'Gerçekten öylesin Lucy ' diye Hannah ekledi. Bunlar utanmama sebep olmuştu.

'Gerçekten ' kendimi baştan aşağı süzdüm, endişeliyim.

'Yani sizce sersem gibi görünmüyorum dimi? '

'Hayır , tabiki de değil' Hannah kolumu tuttu. ' harika görünüyorsun,şimdi gidiyoruzzzz !'

Umarım sersem gibi görünmüyorumdur. Bu elbiseyi 5 ay önce almıştım ve bunu giymeye hiç şansım olmamıştı yani bu gece ilk olacaktı.

"Görüşürüz tatlım' Annem yanağıma bir öpücük bıraktı.Arkadaşlarımın yanında beni utandırıyordu.

"Güvende kal hiç bir erkekle bir yere gitme.'' o bana sataşıyordu Liam ve Hannah gülmemek için kendilerini tutuyorlardı.

''Endişelenme, hiç bir çocuk ona bakmaz''Kız kardeşim gülüyordu. Mutfaktan fırladı.

''Teşekkürler Emily '' Homurdandım  başımı kapıya doğru çevirdim.

''Bye''

''Bye sonra görüşürüz'' 

Neden aileler senin güvenliğin için somurtur ? O benim kardeşim, bu  bana etki etmez ve ben yanlız öleceğim.

 

Kendimi arabanın arka koltuğuna attım ,Hannah öndeydi ve Liam sürüyordu.  Ve saniyeler içinde biz partiye geldik. Eğlenceli olacağından emin değildim .

' Peki parti Nerede? ' diye isteksizce sordum. 

" Niall'ın evi. Onun evi herzaman hazırdır  böylece bir sürü insan gelir. "

Bu biraz iyi bişeydi.  Eğer partiden hoşlanmazsam Niall beni tv izleyebileceğim ve oturacak yer vericeğini biliyorum. 

***

   Telefonun kilidini açıp saate baktım. *09.07* tanrım. En az 4 saattir buradaydım ve buna rağmen bahse girerim ki hannah daha fazla kalmak isteyecektir.

Forbidden (Türkçe) [H.S. Fanfiction](askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin