3.Bölüm (1.part)

140 6 5
                                    

Üçüncü bölüme geçmeden önce şunları belirtmek istiyorum. :

1-bu bolum 2 part halinde olacak.

2-vote ve uyorum yapın :-) lütfen yani voteleyince bisey olmuyor :))) pls

3-yardim eden bitanem asketom @morciverttt galp ben: Dsgdnd

Buyurun.

İç çektim. Harry Stles? Harry bugün bana çarpmıştı.

Ayakları hafifçe ileriye doğru sürüdü, onun bedeni tehkileki bir şekilde benim kişisel alanımı işgal etmeye başlıyordu.Büyük elleri yüzüme doğru kalktı, yavaşça kırmızı yanağımı okşayarak.

''Bugün seni beni izlerken gördüm'' diye fısıldadı. Kalp atışlarım ikiye katlandı. Onun parmak uçları yanağımın etrafında küçük daireler çiziyordu,parmak uçları ile karıncalaşmaya başlıyorum. Konuşma girişimde bulundum ama sesimi bulmada bağlantı kuramadım.

'' B.. Be Ben sadece ''

''shh'' O büyük barmağıyla ağzımı kapadı ve kendimi susturdum.

''Sorun değil'' O güçlükle güven veriyor. (Çevirmen burda aklındakini aktaramadı şimdilik iyi bunu demesi gibi bir şey)

''Bende seni izliyordum.'' Küçük ellerimin benim tarafımda titremeye başladığını hissedebiliyordum, ne yapacağımı bilmeden. Bu rahatsızdı. Konuşma,içinde olduğum posizyon, onun ne kadar yakın olduğu... hepsi.

Dudaklarımdan parmağını kaldırdı ve yanağım boyunca iz bırakarak saç telimi kulağımın arkasına attı. Başımı sola çevirdim, onunla göz teması içinde olmak istemiyordum ve sanırım o bunu biliyor. Onun ağzından küçük bir kıkırmada çıktı.

'' Benim adımı nasıl biliyorsun ?'' O cevap vermedi Ona bakmayı reddettim. Gözümün köşesiyle baktım ve onun karışık bukleleri çok yakın gelmeye başladı. Bedenim titredi ve onun sıcak nefesini boynumda hissettim,çıplak deriyle bağlantı kurmadan önce bir kaç saniye oyalandı.Küçük şoktan nefesimin kesilmesine izin verdim, geriye kalan dondurulmuş duvar. Hafifçe atladımda hissettiğim bileklerimi duvarda tutan bir çift sıcak eldi. Onun dişleri çenemin ucuna geldi ve korku içinde inledim. ''Yapma'' Yalvardım, elimi onu göğsünden itmek için yükselttim. Dokunuşu boynumdan geri çekiliyor ama elleri bileklerimde kaldı. Bu gibi şeyler daha önce bana olmamıştı. Bu şekilde hatırlamak istedim bu yol aynı zamanda benim için garip.

Harry in gözlerini içimi yaktığını hissebiliyordum, ama ona bakamıyordum.

''Gözlerini görmeme izin ver Lucy'' onun talimatıydı ama ben görevi es geçtim. Bu neden bana oluyor? İçeride onun taciz edebileceği bol kız var. Gözlerim yere bakmaya devam etti, hala onun emirini yerine getirmiyordum.

"Tatlım" diyerek yavaşca fısıldadı, çenemi kavradı ve yüzümü ona doğru çevirdi .

Ağzının köşesi açıldı ve bütün bembeyaz dişleri ortaya çıktı. O az bişey güldü ve ben onun bu hareketine karşı titredim, o tüylerimi ürpertiyordu.

"Bir dakikalığına benimle gel." dedi ve saniyeler içerisinde duvardan uzaklaştım, onun güçlü kavrayışı karanlık bahçede bana rehberlik ediyordu.

Bu yaşananlar çok tuhaftı. O az önce beni başka birisinden kurtardı ve şimdi aynısını o yapıyor. Başımı hızlıca geri çevirdim, isteksizce adımlar atarken verandanın kapısının küçülüşünü izleyedim ve küçülüşünü ve küçülüşünü.

Neden hep bunlar bana oluyordu ? Ve neden bunlar oluyordu ? Hastanın tekiyim. Abbie ve Hannah bana onlardan uzak durmam gerektiğini söylemişti. Ben kendimi biliyorum. Ben onların sınıflandırmasını biliyordum.

Şuan evden çok uzaktık, bacaklarım sanki jöle gibi olmuştu ve nereye gidiyorsak çok gergindim. Neden beni buraya getirdiğine dair hicbir fikrim yok ve nedenini sormak için fazlasıyla korkuyorum. Bahçenin sonunda durduk ve Harry beni bıraktı. Fakat uzun süre değil . saniyeler içerisinde barakaya doğru itti, ellerim tekrar tutulmuştu , kafam donmuştu ve o benim yanımda , işkence pozisyonu. Yüzü yakınıma doğru tehlikeli bir şekilde geliyordu ve ben nefesimi tutmuştum. Oh hayır.

'Benim kim olduğumu biliyor musun ?' diye sordu, bacağını vücudumun yanında açarken, beni oyuna getiriyordu.

Sesim gitmişti. Cevap veremiyordum. Fiziksel olarak cevap veremiyordum.

Başımı salladım.

' yani sen gürültülü arkadaş grubunun yanında sadece şu sessiz kızlardansın.' diye fısıldadı ve cevap almaya çalışıyordu, şişkin dudaklarını yaladı. ' masum olanlardan ?' ben onun zümrüt gibi gözlerinin ay ışığında nasıl parladıklarını izliyordum. O alışılmadık bir göz rengine sahipti, fakat onlar hakkında bişeyler bana çekici geliyordu. 'Senin gibi kızları severim. Senin ne tür olduğunu biliyorum. '

Onun sesiyle beraber onun baskın bir kişi olduğunu söyleyebilirim. Biri birşey söylediğinde onun ne olduğunu takmazlar her zaman ve bu beni korkutuyordu.

' ve senin türünü biliyorum.' sonunda konuşmuştum. ' bu yüzden uzak dur.'

Kıkırdadı, hala şuan ki bütün kontrol ondaydı. Yine onun elleri bana doğru rehberlik ediyordu ve büyük kalçası bana doğru döndü. Ve başı benimkinin üstüne düştü ve şuan kavga edemiyordum. Yapamam. O fazlasıyla güçlüydü.

Vote ve yorumlarinizi bekliyorum lütfen.

2.part ne zaman gelir bilmiyorum :D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Forbidden (Türkçe) [H.S. Fanfiction](askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin