Em:Mergem la o plimabre???
Toti:Daaa!!
M:Ma duc sa ma schimb!
A:Dc??
M:Nu vezi cum arat??? Aaa, sunt scimbata deja!😁😁😁.
E&L&H: Offf mama!!!
M:Ce este???
A:Esti uituca!! Asta e!!
M:Nu sunt uituca... Doar ca am uitat!
Em:Mergem???
Toti: Da!!!Emma povestește:
Ne plimbam prin parc toti 6... Cand deodata il vad pe Harry indreptandu-se spre noi. Grozav!!!Har:Buna Emma!!! Ce faci aici???
E:Cu familia la o plimbare... Tu ce faci aici???
Har: Am venit cu tata! Sti tu... Petrecem timp ca intre barbati!
E:Bine,pa!
Har:Stai asa!
M:Scuze ca-trerup, dar Emma a zis "pa" asa ca ia drum liber!
Har:Tu nu te baga, citoroanto! Asta este intre mine si ea!
H:Nimeni nu o face cotoroanta pe mama asa ca pleaca!!! Daca nu, o sa faci cunostinta cu pumnul meu!! CLAR??
Har:NUU...
A:Pleaca de aici, Derbedeule!!
Har:Derbedeu e ma-ta!!
M:Derbedeu e tactu'!!!
L:Esti prost sau te prefaci??? Pleaca!!! Esti surd???
Har:Tace-ti dracu' din gura!!! Eu vreau sa vb cu ea, nu cu voi!!
E:Zi ce ai de spus si dupa pleaca!!!
Har:Eu nu plec de aici fara tine! Asa ca... Ori vi de buna voie ori te luam cu forta!!!
Toti:Luam???
Har:Da!! Nu sunt singur. Am venit cu prietenii mei pentru ca stiam ca vei fi aici...
E:Nu vreau sa vin... Clar??? Nu vreau sa mai am de-a-face cu tine!!! Nu vreau sa-mi faci ce ia facut IDIOTUL ala de tactu mamei mele!!!
J:Asa deci... Ti-a zis ce i-am facut???😏😏😏
E:Da... Si acum o zi buna!!!
Har:Stai puyin, ingeraj!!!Harry ma ua de mana si ma trage spre el... Ma ia stil mireasa si fuge cu mine la o masina neagra. Tata era in spatele noatru... Intram in masina si plecam... Eu ma zbateam si tipam cat ma tineau plamani, dar degeaba.
E:Ce vrei sa-mi faci???
Har:A nimic...
?:Doar o sa vezi!!!
E:Cine esti???
?:Eu sunt Andy!!
E:Ce vrea sa-mi faca???
??:Ceva!!!
E:Cine mai esti???
??:Sunt Austin!!!
E:Ajutor!!!Ajungem la o casa parasita... Oare ce va urma???
Nici noi nu stim... Se pare ca suspansul ne urmareste!!! Vreau sa-i multumesc mai intai lui Grba156 pentru capitol... La care am mai adaugat si eu cate ceva la sfarsit... Imi pare rau ca nu am postat un capitol pana acum si ca l-am pus acum... Dar na!!! Treaba si iar treaba!!! M-am gandit sa fac dedicati!!! Cine vrea zice in commentarii si fac!!!
Grba156 Merci inca o data pentru capitol...
Intrebarea este:
De ce nu am facut eu capitolul???
Raspunsul este ca nu am avut idei... Tot ce pot sa zic este ca am idei pentru alte carti... Nu pentru ale mele... Dar ii multumesc a treia oara lui Grba156 si chiar mi-a placut ce idee a avut pentru aces capitol!!!
Noapte buna!!! Cred ca maine fac iar next!!!
Ms.ms.ms.ms.ms.ms.ms.ms.ms.ms.ms.ms.ms.ms.ms. mult mult mult mult mult Grba156... Te pup!!!💋💋💋💋👄👄👄👄
CITEȘTI
💋A Secret To Hard To Find Out 💋 Vol.2
Teen FictionMarinette a reușit să fie cu Adrien. Au deja un copil, Emma, si isi stiu si secretele. Oare vor reuși să-l învingă pe Hoht Moth? Informati: -ultimul volum din A Secret To Hard To Find Out".