Har:Am ajuns!!!
E:Lasa-mă!!! Ajutor!!!
Austin(Au): Tipa cat vrei... Nu te aude nimeni!!!
E:Harry... Te rog... Nu ma...
Har:Taci si intra!!!
E:B-bine!Intram in casa... Harry ma ia si ma duce intr-o camera cu un pat stabil... Ma tranteste in pat si ma leaga de maini si picioare.
E:Da-mi drumul!!!
Har:Mai taci!!! Nici nu ma gandesc sa-ti dau drumul!Se pune peste mine si-mi da o palma.
E:Au!!! De ce ai facut asta???
Har:Ca sa intrebi tu!!!Se da de le mine si incepe sa se dezbrace, ramanand doar in boxeri.
Vine la minr si imi da fusta si tricoul jos..E:Lasa-mă!!!
Spun eu in timp ce ma zbateam.
Har:S-o crezi tu!!! Nu te mai misca!!! Curva proasta!
E:😢😢😢😢. Lasa-mă!!!Dar nu-mi raspunde!!! Apoi imi da sutienul jos si incepe sa ma sarute pe gat... Eu gem din greseala si el ma musca.
E:Auu!!!
Coboara in jos si ma saruta pe piept...
E:Ahhh... Mmm...
Se preste si zice:
Har:Se pare ca-ti place!!! Acum teci si suge-o!!!
E:Nu o fac nici moarta!!! Acum lasa-mă sa plec!!!
Har:Ei na!!! Treci... Stiu ca o sa-ti placa... Si daca nu o faci, saracuti parinti!!!
E:Imi urasc viata!!!Ma dezleaga si ma duc sa O SUG. Imi urasc viata!!!😢😢😢
Har:Asa... Asa... Mmmm... Continua!!!
E:😢😢😢.
Har:De ce plangi, tarfa??
E:Lasa-mă... Vreau sa plec... Nu mai vreau...
Har:Dar de-abia am inceput!*fata de pervers*.Ma ia si ma leaga la loc ca sa fie sigur ca nu scap si se imi da chiloti jos... Apoi isi baga "cheia" in "broasca" si face miscari de dute-vino. Din ce in ce mai tare. Simteam ca mor... Avea o viteza prea mare! Fara sa-mi dau seama gem...
Har:Se pard ca-ti place!!!
E:😢😢😢. Lasa-mă... Ahhhh... De ce imi... Mmaah... Faci asta???
Har:Daca ma-ta nu a ramas cu tata insarcinata, vreau ca tu sa ramai cu mine!!! Acum taci din gura!!!Imi ia sanul drept in mana si mil srange tare. Nu mai am putere ca sa ma zbat... Nu mai pot... Se apleaca si ma saruta dar eu ii resping sarutul.
Har:Asa faci???
Ma ia de barbie si ma saruta fortat... Pana la urma, lipsita de puteri, cedez si-i accept sarutul... Pana la urma cedez... Nu mai aveam putere ca sa ma zbat asa ca-l las sa faca ce vrea cu mine...
Capitol terminat...
Dedicat pentru Arina-Elena( ea a vrut viol)...
Am zis sa adaug si putin viol...
Nicole_1Marinette_8 a avut dreptate... Sa mostenit de la tatal lui partea cu violul... Scrieti in commentarii daca Emma ramane cu Harry insarcinata...VA PWP...💋💋💋👄👄👄👄😗😗😗😙😙😙😙😚😚😚😘😘😘😘💋💋💋
485 de cuvinte...
CITEȘTI
💋A Secret To Hard To Find Out 💋 Vol.2
Teen FictionMarinette a reușit să fie cu Adrien. Au deja un copil, Emma, si isi stiu si secretele. Oare vor reuși să-l învingă pe Hoht Moth? Informati: -ultimul volum din A Secret To Hard To Find Out".