Zero

178 23 29
                                    

Goshiki, karnına yediği tekmeden sonra eliyle, acıyan yerini tuttu. Bu sefer eline tekme yedi. Birkaç çocuk daha gelip Goshiki ' yi dövmeye başladı. Derse girilmesini söyleyen zil çaldıktan sonra, çocuklar dağıldı. Goshiki, zorla ayağa kalktı ve sınıfına yürümeye başladı ağlayarak.

Derse geç kalmıştı. Hocasından özür dileyerek yerine geçti. Önüne bir kağıt atıldığında, kağıdı açıp okudu.

'İbne.'

Goshiki kağıdı buruşturup sırasının altına koydu. Onlarla uğraşamazdı ki zaten uğraşmaya gücü yoktu. Başını sıraya gömüp uyumaya çalıştı. Çünkü tahmin ediyordu, çıkışta da onunla uğraşacaklarını. En azından biraz enerji toplamayı düşündü Tsutomu.

~~~~

Tendou, sevgilisi tarafından aldatıldığını öğrenince onu hemen terk etmişti. Onun böyle bir şey yapmayacağını ummuştu ama umduğu gibi olmamıştı işte.

Saatine baktı. Dersin başlamasına az kalmıştı ve o, alt sınıfların katındaydı hâlâ. Üst katlara çıkmadan önce gözü herkesin toplandığı yere kaydı. Uzun olduğundan, ne olduğunu rahatça görebiliyordu. Esmer bir çocuk, eliyle karnını tutmuştu. Birkaç kişi ise onu dövüyordu. Diğerleri de onları izliyordu.

Tendou, bu çocuğun eşcinsel olduğu ile ilgili olan dedikoduları hatırladı. Şu an çocuğun dayak yemesini engelleyebilirdi. 'Her neyse...' diye düşündü içinden Tendou. Sonuçta kendi başının çaresine bakabilirdi, değil mi?

~~~~~

Merhaba, nasılsınız? Ben geberiyorum. Takıma alındım ve pestilimi çıkardılar. Onun dışında iyiyim.

Aşağıda kitaptaki çiftleri bırakıyorum :*

-GoshiTen/TenShiki=Tendou Satori x Goshiki Tsutomu (ana çift)
-KinHina=Kindaichi Yūtaro x Hinata Shōyō
-BokuAka=Bokuto Kotaro x Akaashi Keiji
-TsukiYama=Tsukishima Kei x Yamaguchi Tadashi
-İwaOi=İwaizumi Hajime x Oikawa Toru
-SemShira=Semi Eita x Shirabu Kenjiro

Pain |ten.shiki|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin